  • 1. Data: 2002-04-11 18:34:14
    Temat: Kredyt odnawialny w Multibanku
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    W dniu dzisiejszym zadzwoniła do mnie miła pani z Multibanku informując o
    przyznaniu mi kredytu odnawialnego do Multikonta ja. Dodam że wniosek
    złożyłem w poniedziałek a historie z innego banku wysłałem we wtorek (Brawo
    za szybkość). Historie dostarczyłem z ING Banku Śląskiego gdzie mam konto
    wraz z limitem zadłużenia. Miła pani poinformowała mnie że przy podpisywaniu
    umowy powinienem mieć wypowiedzenie dotychczasowej linii kredytowej.
    Czytajać pbb znalazłem kilka przykładów gdy takie wypowiedzenie można było
    dostarczyć w terminie 7 dni np po to by spłacić w innym banku debet. Proszę
    o poradę osoby które spotkały się z taką sytuacją.
    Dzięki.

  • 2. Data: 2002-04-11 20:57:31
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w Multibanku
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Marek Budkiewicz wrote:
    > Miła pani poinformowała mnie że przy podpisywaniu
    > umowy powinienem mieć wypowiedzenie dotychczasowej linii kredytowej.

    Ja bym nie ryzykowal - najpier wkredycik pojawia sie na koncie - pozniej
    zaczynamy sie bawic w wypowiadanie i dostarczanie. Takie zreszta chyba
    sa warunki na dokumencie ktory podpisuje sie przy skladaniu wniosku
    o linie.

    > Czytajać pbb znalazłem kilka przykładów gdy takie wypowiedzenie można było
    > dostarczyć w terminie 7 dni np po to by spłacić w innym banku debet. Proszę
    > o poradę osoby które spotkały się z taką sytuacją.

    Podpisywalem ostatnio ww umowe i nikt nie przypominal mi o dostaczeniu
    wypowiedzenia wiec zrobie to jak najszybciej w dogodnym dla mnie
    terminie.

    pozdr.
    klient rozwojowy:)

    ps. jezeli konto zakladales z promocji mulitportu to zwroc uwage na
    warunki na umowie oraz pilnuj poziniej by nie pobrali prowizji, bo
    zdarzaja sie im wpadki.

  • 3. Data: 2002-04-12 08:45:34
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >dostarczyć w terminie 7 dni np po to by spłacić w innym banku debet. Proszę
    >o poradę osoby które spotkały się z taką sytuacją.

    A ja nawet nie musiałem dostarczać żadnych kwitów o wypowiedzeniu, tylko
    podpisałem dokument w Multi, że jak u nich dostane linię, to w innym banku
    zrezygnuję.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-04-12 08:46:26
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl> wrote in message
    > Witam szanownych grupowiczów.

    Dostales 6-krotnosc ?

  • 5. Data: 2002-04-12 11:03:10
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    > Dostales 6-krotnosc ?

    Nie 4 - krotnosc

  • 6. Data: 2002-04-12 12:42:26
    Od: "NictoWujek" <n...@p...gazeta.pl>

    Mnie poproszono o przyniesienie zaswiadczenia ze nie jestem dluznikiem w
    banku w ktorym prowadze dodatkowy rachunek, na pismie, w ciagu 30-dni
    roboczych od chwili uzyskania linii kredytowej w Multi.
    Bardzo mila pani podpowiedziala ze nie musi to byc jakis specjalny druk a
    jedynie oswiadczenie pracownika banku, podpisane i podstemplowane

    Pozdrawiam

    NictoWujek