  • 1. Data: 2002-04-11 17:32:27
    Temat: Czy sa takie banki w Warszawie...
    Od: <m...@p...onet.pl>

    ...ktore nie umozliwiaja dostepu do srodkow w inny sposob, jak tylko osobiste
    stawiennictwo w jedynym, macierzystym oddziale i pisemne pokwitowanie
    transakcji??
    Czyli: zero online-u miedzy oddzialami, zero serwisow internetowych,
    telefonicznych czy tez SMS-owych, za to duzo papierkow.

    Teoretycznie IMO daloby sie w wiekszosci bankow cos takiego zrobic - wystarczy
    nie miec czekow, przeciac karty identyfikacyjne i dogadac sie z bankiem w ten
    sposob (zakladamy, ze jestem dobrym klientem), ale czy istnieja jakies banki
    ktore technicznie nie umozliwiaja skorzystania w inny sposob niz opisalem?

    Moze PKO BP?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 2. Data: 2002-04-11 18:40:19
    Temat: Re: Czy sa takie banki w Warszawie...
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Czyli: zero online-u miedzy oddzialami, zero serwisow internetowych,
    > telefonicznych czy tez SMS-owych, za to duzo papierkow.

    http://217.153.56.187/indy/skonto.xml?id=3

    Umiejscowione SUPERKONTO

    W przypadku gdy osoba występująca o otwarcie SUPERKONTA nie złoży
    oświadczenia o systematycznych wpłatach, PKO BP SA może wyrazić zgodę na
    otwarcie umiejscowionego SUPERKONTA. Posiadacz umiejscowionego SUPERKONTA
    nie otrzymuje blankietów czekowych a wypłat dokonuje wyłącznie w oddziale
    prowadzącym takie SUPERKONTO. Wypłaty i składane dyspozycje nie mogą
    spowodować powstania salda debetowego. Po złożeniu stosownego oświadczenia
    PKO BP SA może przekształcić SUPERKONTO umiejscowione w SUPERKONTO.

    BAH

  • 3. Data: 2002-04-11 18:41:56
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Moze PKO BP?

    Skoro tak potrzebujesz to VIP konto ci to zapewni

  • 4. Data: 2002-04-11 18:59:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > osobiste

    > W przypadku gdy osoba występująca o otwarcie SUPERKONTA nie złoży
    > oświadczenia o systematycznych wpłatach, PKO BP SA może wyrazić zgodę na
    > otwarcie umiejscowionego SUPERKONTA.

    OK, ale nie do konca o to mi chodzilo.
    Mialem na mysli bank, ktory technicznie nie umozliwia transakcji poza
    oddzialem, a w tym przypadku bank jedynie wyraza zgode na takie rozwiazanie w
    okreslonej sytuacji - chociaz technicznie jak najbardziej taka mozliwosc
    udostepnia...

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 5. Data: 2002-04-11 19:09:31
    Od: <m...@p...onet.pl>

    @newsgate.onet.pl...

    > Skoro tak potrzebujesz to VIP konto ci to zapewni

    Ja nie potrzebuje - wrecz przeciwnie :-)
    Pytam tylko teoretycznie, czy sa jeszcze takie okazy.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 6. Data: 2002-04-11 19:27:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>

> [...]
    rozwiazanie w
    > okreslonej sytuacji - chociaz technicznie jak najbardziej taka mozliwosc

    co mnie obchodzi ze udostepnia - niech sprobuje udostepnic na moim ;-)))
    mam takie umiejscowione superkonto i nie ma z nim klopotu
    podchodze do kasy - daje dowod i mowie ile chce wziac, pani wprowadza,
    drukuje, dwa podpisy i forsa w garsci
    Nie podpisuje sie na takim koncie weksla zabezpieczajacego - podsuneli mi
    go ale poprosilem o wytlumaczenie sposobu zrobienia debetu i sobie go
    odpuscili
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-04-11 20:28:11
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > rozwiazanie w
    >

    > co mnie obchodzi ze udostepnia - niech sprobuje udostepnic na moim ;-)))

    Oj... To dalbys im bobu :-)))

    > mam takie umiejscowione superkonto i nie ma z nim klopotu
    > podchodze do kasy - daje dowod i mowie ile chce wziac, pani wprowadza,
    > drukuje, dwa podpisy i forsa w garsci

    Alez ja nie watpie, ze takie konto ma rowniez swoje zalety i chwala PKO BP, ze
    udostepniaja produkt. Ja tak sobie tylko rozwazam akademicko :-)
    Nie zdecydowalbym sie na takie konto, bo nie chce mi sie biegac do oddzialu, a
    kasy nie mam duzo wiec nie musze sie bac ;-)

    Reasumujac - nie ma takich zwierzat o jakie pytalem, natomiast m.in PKO pozwala
    na umiejscowienie rachunku na zyczenie klienta.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 8. Data: 2002-04-11 20:42:22
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    > Reasumujac - nie ma takich zwierzat o jakie pytalem, natomiast m.in PKO
    pozwala
    > na umiejscowienie rachunku na zyczenie klienta.

    pkobp spelnia wszystkie twoje postulaty na umiejscowionym superkoncie z
    wyjatkiem
    jednego: chcesz by bank "technicznie nie umozliwiaja skorzystania w inny
    sposob niz opisalem?" tzn nawet jakby klient chcial to sie nie da

    Mysle ze cos wsrod spoldzielczych by sie moze znalazlo co by cie zadowolilo
    ;-)
    mnie nie przeszkadza teoretyczna mozliwosc ze PKOBP mogloby umiejscowione
    konto nielegalnie odmiejscowic i ze przy jego obsludze jest za malo
    papierkow
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-04-12 07:13:35
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    > Reasumujac - nie ma takich zwierzat o jakie pytalem, natomiast m.in PKO
    pozwala
    > na umiejscowienie rachunku na zyczenie klienta.

    Ja mimo wszystko nie byłbym tego taki pewien. Obawiam się, że np. Bank Unii
    Gospodarczej (nie wiem jak się teraz to nazywa) mógłby sprostać twoim
    oczekiwaniom. A jeśli również myślisz o kontach firmowowych to wiele banków.
    Robert

  • 10. Data: 2002-04-12 08:43:15
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jednego: chcesz by bank "technicznie nie umozliwiaja skorzystania w inny
    > sposob niz opisalem?" tzn nawet jakby klient chcial to sie nie da

    I w ten sposób nie spełnia podstawowego postulatu :-)

    > Mysle ze cos wsrod spoldzielczych by sie moze znalazlo co by cie zadowolilo
    > ;-)

    Tak pomyslalem pozniej, PKO BP jakos najpierw mi przyszlo do glowy ;-)

    > mnie nie przeszkadza teoretyczna mozliwosc ze PKOBP mogloby umiejscowione
    > konto nielegalnie odmiejscowic i ze przy jego obsludze jest za malo
    > papierkow

    Mnie rowniez to nie przeszkadza.

    Moze powinienem inaczej postawic pytanie - np. Czy w kazdym banku w Warszawie
    moge zalozyc rachunek, ktory umozliwi mi obsluge w inny sposob niz w
    macierzystym oddziale, czy tez sa jeszcze jakies rodzynki :-))

    pozdrawiam
    maksymilian