  • 1. Data: 2003-09-22 21:50:10
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku a posiadanie akcji KB
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    WItam

    NA wniosku o kredyt Ekstralokum jest pytanie o posiadanie akcji banku - na
    co taka informacja bankowi?

    Czy ktos sie orientuje jesli skladajacy wniosek posiada akcje banku to
    dostanie lepsze warunki?

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl
    ----------------------|-----------------------------

  • 2. Data: 2003-09-23 05:38:45
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > co taka informacja bankowi?
    > Czy ktos sie orientuje jesli skladajacy wniosek posiada akcje banku to
    Nie. Raczej dostanie z okazji promocji - mniejsza prowizja.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 3. Data: 2003-09-23 08:58:07
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Nie. Raczej dostanie z okazji promocji - mniejsza prowizja.

    A teraz jest jakas promocja?

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl
    ----------------------|-----------------------------

  • 4. Data: 2003-09-23 09:40:15
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    > Nie. Raczej dostanie z okazji promocji - mniejsza prowizja.

    IMHO to jest dokladnie na odwrot. Bo jak gosc nie bedzie placil rat, to ceny
    akcji spadna i nie bedzie z czego sciagac zaleglosci :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2003-09-23 09:58:56
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > A teraz jest jakas promocja?
    > Andrzej
    Z tego co mi powiedziano w jednym z oddziałów - TAK. Dotyczy ona jednak przede
    wszystkim prowizji za udzielenie kredytu. Nie zauważyłem jednak do tej pory
    żadnych reklam. Stąd wniosek albo się jeszcze nie zaczęła, albo KB nie chce
    wydawać kasy na reklamę. Z resztą po co - dobry produkt sam się reklamuje. Po
    raz tysiąckrotny przestrzegam przed promocjami w rodzaju "przez rok niskie
    oprocentowanie".
    Pozdrowienia Tensor1

  • 6. Data: 2003-09-23 10:11:04
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Z tego co mi powiedziano w jednym z oddziałów - TAK. Dotyczy ona jednak
    > przede wszystkim prowizji za udzielenie kredytu. Nie zauważyłem jednak do
    > tej pory żadnych reklam. Stąd wniosek albo się jeszcze nie zaczęła,

    Jak niska prowizje mozna dostac i w jakim miescie/oddziale?

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl
    ----------------------|-----------------------------

  • 7. Data: 2003-09-23 11:18:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > zauważyłem jednak do tej pory żadnych reklam. Stąd wniosek albo się
    > jeszcze nie zaczęła, albo KB nie chce wydawać kasy na reklamę. Z
    > resztą po co - dobry produkt sam się reklamuje. Po raz tysiąckrotny

    http://www.mediarun.pl/news.php?news_id=4217

    Oraz Brief:
    Nowa kampania Kredyt Banku
    Kredyt Bank rozpoczal nowa kampanie reklamowa kredytu mieszkaniowego o
    nazwie EkstraLokum
    z 18 wrzesnia

    Niestety nie mam tam wykupionej subskrybcji - wiec o szczegolach nie wiem
    Nowa kampania Kredyt Banku...

    Kampania potrwa do końca października i skoncentruje się na emisjach 15
    sekundowego spotu w telewizji Polsat, prezentacji layoutu EkstraLokum w
    "Gazecie Wyborczej" (zarówno w głównej sekcji, jak i w poszczególnych
    dodatkach np. w "Gazecie Nieruchomości", "Gazecie...

  • 8. Data: 2003-09-23 12:24:11
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Jak niska prowizje mozna dostac i w jakim miescie/oddziale
    > Andrzej
    Od 1 września standardem jest 1,2%. Myśle więc, że w granicach 0,5%-0,7% można
    będzie dostać. Zdarzają się jednak pazerne oddziały i wtedy trzeba iść do
    innego.
    Tensor1

  • 9. Data: 2003-09-23 16:44:09
    Od: Rumax <r...@W...pf.pl>

> [...]
    >Nowa kampania Kredyt Banku
    >Kredyt Bank rozpoczal nowa kampanie reklamowa kredytu mieszkaniowego o
    >nazwie EkstraLokum
    >z 18 wrzesnia
    >
    >Niestety nie mam tam wykupionej subskrybcji - wiec o szczegolach nie wiem
    >Nowa kampania Kredyt Banku...
    >
    >Kampania potrwa do ko?ca pa 1/4 dziernika i skoncentruje si? na emisjach 15
    >sekundowego spotu w telewizji Polsat, prezentacji layoutu EkstraLokum w
    >"Gazecie Wyborczej" (zarówno w g?ównej sekcji, jak i w poszczególnych
    >dodatkach np. w "Gazecie Nieruchomo?ci", "Gazecie...

    Wlasnie poszukuje pilnie alternatyw dla CHF w Multi i dzwonie po
    infolinkach.
    W KB poziom zaangazowania babki w rozmowe zenujacy. Niczego ponad to
    co mozna przeczytac na www sie nie dowiedzialem, caly czas odsylala
    mnie do oddzialu.
    Ale prowizje z miejsca podala 0,9 %

    Ja nie wiem jak to sie ma do standardowych prowizji w KB. Nie
    uslyszalem niczego na temat EkstraLokum (w ogole nie padla ta nazwa)
    ani o tym, ze ta prowizja to tylko w tym nowym produkcie...
    Natomiast oprocentowanie w CHF maja zabojcze (5,56%) za to PLNach
    chyba ok (6,62%)
    --Rumax--

  • 10. Data: 2003-09-23 17:54:15
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > ani o tym, ze ta prowizja to tylko w tym nowym produkcie...
    > Natomiast oprocentowanie w CHF maja zabojcze (5,56%) za to PLNach
    W KB nie bierze się kredytu w CHF (oprocentowanie). Jeżeli wkład większy niz
    40% to 6,12% w PLN. Tensor1
    PS. Taka osoba nie powinna pracować.