  • 1. Data: 2003-09-23 06:14:17
    Temat: Ile kosztuje przelew w ELIKSIRze
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    Interesuje mnie ile aktualnie KIR pobiera od banków za jeden przelew. Wiem, że
    to zależy od sesji. Kiedyś już to było. Ale nie mogę znaleźć w gogle.
    Pomóżcie Tensor1

  • 2. Data: 2003-09-23 06:22:55
    Temat: Re: Ile kosztuje przelew w ELIKSIRze
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Interesuje mnie ile aktualnie KIR pobiera od banków za jeden przelew.
    > Wiem, że to zależy od sesji. Kiedyś już to było. Ale nie mogę znaleźć
    > w gogle. Pomóżcie Tensor1

    No ale pewnie po to banki ustawiaja sobie takie godziny swoich wyjsc, zeby
    nie placic najdrozej... :) (czytaj do 12tej... ;)
    "10/20/40 groszy za kazdy dokument, w zaleznosci od czasu dotarcia przesylki
    do KIR " Jak to w archiwum wychodzi ;)
    Cos czytalem ze srednio ich 17 groszy wychodzi czy cos, ale mnie takie
    liczby czesto we lbie nie wiem skad zostaja ;)