  • 1. Data: 2003-09-22 19:37:30
    Temat: pytanie wyplate na konto
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

    Mam dostać wypłatę na konto (umowa tylko na dwa miesiące).Czy moje pieniądze
    dojdą bez problemu jesli podam nr konta mojego znajomego ?? Czy moga byc
    jakies inne problemy ??

  • 2. Data: 2003-09-22 21:17:28
    Temat: Re: pytanie wyplate na konto
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "zip" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam dostać wypłatę na konto (umowa tylko na dwa miesiące).Czy moje
    pieniądze
    > dojdą bez problemu jesli podam nr konta mojego znajomego ?? Czy moga byc
    > jakies inne problemy ??

    Bank przyjmie wszystko co dostanie do zaksiegowania.
    Numer rachunku powinien sie zgadzac z nazwiskiem (chociaz i to nie
    wszystkie banki sprawdzaja)
    Tylko, ze firma nie posle tego na konto kolegi, bo za miesiac przyjdziesz i
    powiesz, gdzie jest moja wyplata i co mnie to obchodzi, ze koledze tez
    zapłaciliscie.

  • 3. Data: 2003-09-22 23:13:26
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    pieniądze
    > dojdą bez problemu jesli podam nr konta mojego znajomego ?? Czy moga byc

    Znajomy może cię wykiwać :\

    GO

  • 4. Data: 2003-09-23 08:39:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "zip"
    > Mam dostać wypłatę na konto (umowa tylko na dwa miesiące).

    glupi elixir nie wie ze za 2 miesiace juz nie bedziesz dostawal i przyjmie
    ;-))

    > Czy moje pieniądze dojdą bez problemu jesli podam nr konta mojego
    znajomego ??

    to bylyby pieniadze znajomego bo nazwa wlasciciela konta musi sie zgadzac -
    firma nie pojdzie na to zeby przelewac komus kto u niej nie pracuje bo to
    bez sensu
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-09-23 14:57:33
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    zip <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy moje pieniądze
    > dojdą bez problemu jesli podam nr konta mojego znajomego ??
    Załóż sobie własne konto-tak na przyszłość!

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl