  • 11. Data: 2003-09-24 08:30:21
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku a posiadanie akcji KB
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PS. Taka osoba nie powinna pracować.

    Tensor - chcesz wymienic sklad osobowy 3/4 polskich bankowych call-center?!?
    :)

  • 12. Data: 2003-09-24 10:24:49
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Tensor - chcesz wymienic sklad osobowy 3/4 polskich bankowych call-center?!?
    > :)
    A bezrobocie jest takie duże i jednocześnie ... . Jak uważasz, z czego to się
    bierze. Mozna byc przewrotnym i stwierdzić, że właśnie z bezrobocia - zatrudnia
    się prawie tylko znajomych.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 13. Data: 2003-09-24 11:37:32
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Od 1 września standardem jest 1,2%. Myśle więc, że w granicach 0,5%-0,7%
    > można będzie dostać. Zdarzają się jednak pazerne oddziały i wtedy trzeba
    > iść do innego.

    Sprawdzilem wszystkie w Gdansku i mniej niz 1% nie dostane. 0,9% jesli mam
    wklad powyzej 40%. Na stwierdzenie ze konkurencja (PKOBP) robi to taniej
    (biezaca promocja) wzruszaja tylko "ramionami".

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl
    ----------------------|-----------------------------

  • 14. Data: 2003-09-24 16:26:49
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wklad powyzej 40%. Na stwierdzenie ze konkurencja (PKOBP) robi to taniej
    > (biezaca promocja) wzruszaja tylko "ramionami".
    Jeżeli masz sprawę "czystą" (zdolność kredytowa, itp.) to bym się uparł. Trzeba
    iść do Z-cy Dyrektora Oddziału (jemu podlegają bezpośrednio kredyty
    mieszkaniowe). Powiedz tak "albo mi obniżycie prowizję albo idę natychmiast do
    PKOBP". Jestem prawie pewny, że Z-ca nie wzruszy ramionami. On ma plan i jest z
    tego rozliczany przez Centralę a jednocześnie może obniżyć prowizję. Jeżeli Ci
    powie nie, to powtórz całą procedurę w następnym Oddziale; masz zdaje się w
    Gdańsku 3 lub 4 oddziały.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 15. Data: 2003-09-24 18:12:01
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

  • 16. Data: 2003-09-25 10:29:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A bezrobocie jest takie duże i jednocześnie ... . Jak uważasz, z
    > czego to się bierze. Mozna byc przewrotnym i stwierdzić, że właśnie z
    > bezrobocia - zatrudnia się prawie tylko znajomych.

    Koszty + brak perspektyw w takiej pracy.
    Zauwaz, ze niektore banki maja calkiem fajne call-center.
    Raczej nie slyszalem za duzo zlych slow o pracy telecentrum w Inteligo.
    Znaczy sie - trzeba miec odpowiednie procediury. Na przyklad potencjalnych
    klientow + proste pytania przesylac tak jak to robi Inteligo czy VW Bank do
    wydzielonej czesci (ktora zawzyczaj jest wresz w outsourceingu), a obecnych
    klientow, na ktorych bankowi powinno najbardziej zalezec - do bezplatnej
    infolinii, gdzie musi sie zalogowac najpierw - i po systemie CRM sprawdzaja
    czy to jakis cieciuch czy ktos, ktorego trzeba dobrze obsluzyc ;)

  • 17. Data: 2003-09-25 14:11:36
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > prowizję. Jeżeli Ci powie nie, to powtórz całą procedurę w następnym
    > Oddziale; masz zdaje się w Gdańsku 3 lub 4 oddziały.

    Udalo mi sie jedynie zjechac do 0,9% i braku pierwszej oplaty za inspekcje
    budowy - nic wiecej sie nie dalo.

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl