  • 1. Data: 2003-09-22 20:03:00
    Temat: Re: po jakim czasie zamkna mi konto?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    19 Sep 03 23:09, RG pisal do All:

    R> Wg ustawy Prawo Bankowe, bank MUSI zamknąć rachunek,jeśli przez okres
    R> 5 lat nie było na nim żadnego "ruchu" oprócz dopisywania odsetek.

    ha, ha!!!
    - już to widzę...
    - wyobraź sobie sytuację w ktorej ktoś wpłacił n.p. 7 cyfrową sumke. Sumka
    sobie leży (głownie z korzyścią dla banku) i procentuje.
    Po 5-ciu latach bank wysyła pismo z prośbą o podanie konta na ktore mogłby
    przelac pieniażki, bo "ustawa..." itd.

    a). - proszę o wskazanie banku, ktory tak zrobi.
    b). - proszę mnie nie rozśmieszać. ;)
    c). - proszę o _dokładne_ zacytowanie odpowiedniego paragrafu Ustawy.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-