  • 1. Data: 2008-09-03 19:15:50
    Temat: Jak prawidlowo zaadresowac przelew z zagranicy do mBanku?
    Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    Witam;

    Wysylam ta sama wiadomosc na inna grupe, poniewaz bardzo mi sie spieszy
    (dzisiaj chce zrobic przelew) a na grupie mBanku jak narazie nie mam zadnej
    odpowiedzi)

    Obecnie przebywam za granica i chcialbym przelac czesc pieniedzy do PL:

    Czy takie adresowanie jest poprawne: (jestem w Holandii)

    PL 79 1140 2004 0000 3202 XXXX XXXX

    Imi?, nazwiso (moje)
    adres odbiorcy (moj polski)

    Tytu?: BlaBla

    BREXPLPWMBK

    BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Pi?sudskiego 3, 90-368 ?ód?

    SORT CODE/numer rozliczeniowy - 11402004
    (ten kod jest juz podany w numerze konta?)

    I co o jest "adresowanie przelewu przychodzacego z zagranicy?
    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=28

    Podpunkt: "Jak prawid?owo zaadresowa? przelew przychodz?cy z zagranicy?"

    olejne pytanie, wyczytalem, ze jesli nastapi niezgodno?c danych przelew moze
    byc
    wstrzymany. W moim imieniu jest litera "?" L z kreska, a w adresie i nazwie
    miejscowosci "o" oraz "e" z kreska - jak oni maja to niby wprowadzic? (Lub ja
    wykonujac przelew internetowy?

    Jesli adresowanie przelewy przychodzacego jest potrzene to czy tos moze pomoc
    mi go zaadresowac na zagraniczny bank - PostBank Holandia ?

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2008-09-03 21:13:28
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 3 Sep 2008 19:15:50 +0000 (UTC), JP napisał(a):

    > Wysylam ta sama wiadomosc na inna grupe, poniewaz bardzo mi sie spieszy
    > (dzisiaj chce zrobic przelew) a na grupie mBanku jak narazie nie mam zadnej
    > odpowiedzi)

    Nikt nie lubi zawracać sobie głowy niechlujnie napisanymi postami.
    Ja w tym wypadku zrobię wyjątek.

> [...]
    >
    > Tytu?: BlaBla
    >
    > BREXPLPWMBK
    >
    > BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Pi?sudskiego 3, 90-368 ?ód?

    Tyle wystarczy!
    Reszty już nie musisz, bo - jak sam napisałeś - numer rozliczeniowy jest
    w numerze konta.

    > I co o jest "adresowanie przelewu przychodzacego z zagranicy?
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=28

    To jest właśnie to, co Ty chcesz wykonać - Twój przelew dla banku jest
    "przelewem przychodzącym z zagranicy".

    > Podpunkt: "Jak prawid?owo zaadresowa? przelew przychodz?cy z zagranicy?"

    Masz tam "kawę na ławę" wyłożone, co masz napisać.

> [...]
    > miejscowosci "o" oraz "e" z kreska - jak oni maja to niby wprowadzic? (Lub ja

    Nie masz innego wyjścia, jak tylko wpisać bez polskich literek.
    Nie mogę dać za to głowy, ale na zdrowy rozsądek taki przelew powinien
    zostać przyjęty, bo będąc w za granicą inaczej tych danych zapisać się
    nie da.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof