  • 1. Data: 2008-09-04 07:49:18
    Temat: mała czarna z mBanku...
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    no i wyjaśniło się, mBank zaoferował klientom "platynę"...

    generalnie jej warunki nie zachwycają, wyższy limit, promocyjne
    oprocentowanie przez 3 m-ce...to wszystko już było

    mBank mógłby zaoferować kk oferującą bezpłatne przelewy z rachunku karty i
    to byłby jakiś krok w przód, a tak to zwyczajnie kolejna
    karta w ofercie banku

    pozdr.
    RobertS

    ps
    do tego limit zwolnienia z opłaty na poziomie 35kzł!!! albo 390 zł
    opłaty...taką ofertą mBank ani nie zatrzyma ani nie przyciągnie do siebie
    klientów, którzy naprawdę mają kasę

  • 2. Data: 2008-09-04 08:24:11
    Temat: Re: mała czarna z mBanku...
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...plusunTO> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > do tego limit zwolnienia z opłaty na poziomie 35kzł!!! albo 390 zł
    > opłaty...taką ofertą mBank ani nie zatrzyma ani nie przyciągnie do siebie

    Zapominasz o jednej rzeczy. Limit. Mozliwy limit to 200k. Dla osób z
    problemem odbijania się od sufitu limitowego przy powszechnie dostepnych
    złottych kartach jest to oferta atrakcyjna. Bezplatne przelewy uważałbym dla
    banku za samobójstwo. Ale bezprowizyjne (oprocentowane, tak jak w
    Rajfim)uatrakcyjniłyby bardzo ofertę. Oprocenttowanie 12% też raczej
    atrakcyjne. IMHO nie taka zła oferta, a przede wszystkim łatywo dostępna.
    Opłata w granicach rozsądku.

    marekz

  • 3. Data: 2008-09-04 08:33:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > generalnie jej warunki nie zachwycają, wyższy limit, promocyjne
    > oprocentowanie przez 3 m-ce...to wszystko już było
    [...]

    Zapominasz o jednej rzeczy. Limit. Możliwy limit to 200k. Dla osób z
    problemem odbijania się od sufitu limitowego przy powszechnie dostępnych
    złotych kartach jest to oferta atrakcyjna. Bezplatne przelewy uważałbym za
    samobójstwo dla banku. Ale bezprowizyjne lub ze stałą prowizją kwotową
    (oprocentowane, tak jak w Rajfim) uatrakcyjniłyby bardzo ofertę.
    Oprocentowanie 12% też raczej atrakcyjne. IMHO nie taka zła oferta, a przede
    wszystkim łatywo dostępna, co w przypadku segmentu platinum nie jest regułą.
    Często karta jest niby gratis, ale musisz płacić za pakiet 'personal' do
    niczego ci niepotrzebny. Opłata jest w granicach rozsądku. W BPH na złotej
    karcie jest limit 36k do zwolnienia z opłaty.

    marekz

  • 4. Data: 2008-09-04 08:44:57
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    może dlatego karta mnie nie zainteresowała, gdyż nigdy nie zdecydowałbym
    się na kartę z takim limitem...wolę mieć kilka z mniejszymi limitami

    karta z pewnością dla wybranej grupy klientów, tylko czy w mBanku wielu
    takich (zamożniejszych) jeszcze zostało?

    nie rozumiem dlaczego przelewy miałyby "zabić" bank, inne banki mają je w
    swojej ofercie i jakoś nie widać, aby się z niej wycofywały

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2008-09-04 08:51:06
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zapominasz o jednej rzeczy. Limit. Możliwy limit to 200k. Dla osób z

    Komu to potrzebne ? Na kredyt, który chcę spłacać przeciętnie się nadaje.
    Jaki produkt za taką cenę da się kupić kartą ? Auto ? Gdzie ?
    Na zwykłym darmowym elektronie limit miesięczny masz 155 tys. (tys.
    dziennie)

  • 6. Data: 2008-09-04 08:58:38
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Jaki produkt za taką cenę da się kupić kartą ? Auto ? Gdzie ?

    Nawet jeśli to każdy sprzedawca chętniej zaproponuje jakieś tam bonusy za
    przelew niż płatność takich kwot kartą. Po prostu traci sporo na prowizji.

  • 7. Data: 2008-09-04 09:13:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...plusunTO> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    >
    > nie rozumiem dlaczego przelewy miałyby "zabić" bank, inne banki mają je w
    > swojej ofercie i jakoś nie widać, aby się z niej wycofywały

    Ale limity! Jak ktoś robi sobie przelewy na 5k, to nie jest to duża suma.
    Jak są dodatkowe szykany (typu trzeba iść do oddziału), może mu się nie
    chcieć. A jak zaczęliby robić po 100k bez wysiłku przez internet? Bankowi
    się to dramatycznie nie opłaca. Naturalnie można liczyć na potknięcia
    klientów, ale w tym segmencie mogą one być rzadkie.

    Darmowe przelewy z karty są dla mnie w ogóle fenomenem.

    marekz

  • 8. Data: 2008-09-04 09:15:39
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "lwh" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Komu to potrzebne ?

    Na przykład mnie.

    marekz

  • 9. Data: 2008-09-04 09:24:34
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    > Na przykład mnie.

    Nawet nie pytam dlaczego, bo nie widzę uzasadnienia dla siebie.
    Jest wiele alternatyw.

  • 10. Data: 2008-09-04 10:17:21
    Od: k...@o...pl

    On 4 Wrz, 09:49, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    > do tego limit zwolnienia z opłaty na poziomie 35kzł!!! albo 390 zł
    > opłaty...taką ofertą mBank ani nie zatrzyma ani nie przyciągnie do siebie
    > klientów, którzy naprawdę mają kasę
    To jest niby karta platynowa...35kzł na zwolnienie to wcale nie jest
    dużo w takim przypadku...
    w końcu z nazwy ma być nie dla wszystkich...
    Minimalny dochód 5k pln, nie wiele (no..dla mnie to dużo, ale nie
    aspiruję do takiej karty:)
    Tak mi sie wydaje, może jestem w błędzie, że dobre parę lat temu (10?)
    to trzeba było(uwzględniając inflację)
    mieć taki dochód do zwykłej kredytówki. A teraz? Może to i
    dobrze...ale to prowadzi do sytuacji że karta platinum karcie nie
    równa. Trzeba więc je tak nazywać? Ma po prostu przyciagnąć klienta..i
    wyciagnąć od niego kasę...