    From: "przeKOT" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt konsolidujący inne kredyty gotówkowe? Help...
    Date: Fri, 5 Sep 2008 14:59:25 +0200

    "gollum" napisał :

    > W Polbanku płacisz co miesiąc 2% zadłużenia, co przy kredycie np. 20000
    > wyniesie Cię około 400zł. Z tego jakieś 250zł pójdzie na odsetki, więc
    > realnie kapitału spłacisz tylko 150zł. Jeśli co miesiąc będziesz płacił
    > tylko 2%, spłata kredytu potrwa dość długo. Ale elastyczność
    > gwarantowana - będziesz miał 2000 - możesz spłacić i 2000, bez żadnego
    > informowania banku. To coś a`la kredyt odnawialny w rachunku.

    No rozmawialem juz z nimi - i nie wiem czy nie wybiorę wariantu Na Miarę,
    choć w sumie to co piszesz ma sens... mozna przeciez jak się da - wplacac
    wiekszą kwotę.
    Dzięki za radę :)
    Zaraz zweryfikuję swoje oczekiwania - i chyba tam callnę ponownie.
    Chodzi mi wszakże wlasnie o to, by miec jak najwiekszą elastycznosc.
    :)

    pzdr!
    przeKOT