  • 1. Data: 2008-09-04 05:59:07
    Temat: do którego banku z ING?
    Od: "amused" <a...@b...pl>

    Zamierzam zakończyć bisko 10-letnią przygodę z ING, w związku z ich
    niezwykle "przyjazną"polityką. Saldo rachunku cały czas dodatnie - nie
    pamiętam,kiedy korzystałem z debetu, regularne wpływy dwóch pracujących
    osób - konto wspólne. Ok. 15 przelewów miesięcznie. Transakcje kartami - co
    najmniej 2000 zł miesięcznie. Żadnych kredytów w ING - poza limitem
    zadłużenia, który chciałbym przenieść.

    Który z banków (nie interesuje mnie mBank/Polbank) zapewni mi zbliżoną lub
    lepszą funkcjonaloność bankowości online + usługi telefonicznej halo śląski
    + przeniesie limit zadłużenia + wyda kartę kredytową + nie będzie takim
    zdziercą,jak ING, gdzie płacę 15 zł miesięcznie za "komfort"?

  • 2. Data: 2008-09-04 06:15:27
    Temat: Re: do którego banku z ING?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 07:59, "amused" <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    > + przeniesie limit zadłużenia + wyda kartę kredytową + nie będzie takim
    > zdziercą,jak ING, gdzie płacę 15 zł miesięcznie za "komfort"?

    Multibank?

    Fajna tez jest Nordea konto spectrum (podglad, bezplatne bankomaty,
    Kredyt odnawialny) , ale ze wzgledu na przelewy po 60gr warto
    dodatkowo zalozyc konto np w Eurobanku (dobry interfejs) i zasilac je
    comiesiecznym przelewem pod planowane w miesiacu platnosci.

    Mozesz tez sprawdzic Citibank, gdzie warte jest polecenia wydanie
    bezplatnej dozywotnio KK przy zalozeniu konta.

  • 3. Data: 2008-09-04 06:50:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    amused pisze:
> [...]
    > śląski + przeniesie limit zadłużenia + wyda kartę kredytową + nie będzie
    > takim zdziercą,jak ING, gdzie płacę 15 zł miesięcznie za "komfort"?

    Zamienić na konto Direct ?

    --
    Pete

  • 4. Data: 2008-09-04 08:55:10
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "amused" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Który z banków (nie interesuje mnie mBank/Polbank) zapewni mi zbliżoną lub
    > zdziercą,jak ING, gdzie płacę 15 zł miesięcznie za "komfort"?

    Nawet nie zadałeś sobie trudu zapoznać się z ofertą ING.
    Konto VIP jest darmowe. Zmień sobie