  • 1. Data: 2013-04-22 09:21:11
    Temat: Kredyt hipoteczny w Getin - jak sie wyrwac
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

    Siostra jakiś czas temu wdepnęła w .... kredyt hipoteczny w Getin Bank.
    Oprocentowanie było ok ale w różnych innych opłatach znalazło się
    dodatkowych 500 pln (ubezp, itp.) co miesiąc.
    Jak sobie teraz policzyła to będzie jeden z droższych kredytów na rynku.
    Czy jest jakiś sposób aby się z tego jakoś wyplątać, zmniejszyć koszty
    kredytu?

    Refinansowanie w innym banku (kogo polecacie), negocjacje z Getinbankiem,
    rozmowa z jakimś bezstronnym analitykiem/doradcą (tylko nie ten z OF :-) co
    doradzi?
    Macie jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2013-04-22 22:01:40
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Getin - jak sie wyrwac
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Refinansowanie w innym banku (kogo polecacie), negocjacje z
    > Getinbankiem, rozmowa z jakimś bezstronnym analitykiem/doradcą (tylko

    zrobiłem wiele refinansów z GNB, musiałbym się czegoś więcej dowiedzieć
    nt. jej kredytu oraz sytuacji finansowej siostry

    daj znać na priva (usuń iksy z adresu) to postaram się pomóc

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-04-23 11:03:10
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    tak to jest jak sie czyta umowe po podpisaniu ;)
    500 zl miesiecznie ubezp. na zycie na 14 mies. a rozlozone na raty na 35 lat
    ;)
    kombinatorstwo, ja tez chbya uciekne...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2013-04-23 17:12:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tak to jest jak sie czyta umowe po podpisaniu ;)
    > 500 zl miesiecznie ubezp. na zycie na 14 mies. a rozlozone na raty na 35 lat
    > ;)
    > kombinatorstwo, ja tez chbya uciekne...

    co tam macie? zdrowy kredyt czy title? standardowo 3,25% kwoty kredytu

    a może PSO na 15 lat

    jeżeli macie opcję, aby refinansować to warto to zrobić, kasę z
    ubezpieczeń można odzyskać!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-04-24 00:43:34
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > co tam macie? zdrowy kredyt czy title? standardowo 3,25% kwoty kredytu
    >
    > a może PSO na 15 lat
    >
    > jeżeli macie opcję, aby refinansować to warto to zrobić, kasę z
    > ubezpieczeń można odzyskać!

    brrr, zadne PSO, chyba mam zdrowy kredyt. a ze z ubezp. mozna odzyskac kase
    to wiem ale ja chce dobrac jeszcze kredytow w innych a tu w getinie juz
    potem wiecej nie wezme bo sie posraly warunki jesli opierasz sie o dochody z
    najmu.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2013-04-24 11:25:33
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

> [...]
    > kase to wiem ale ja chce dobrac jeszcze kredytow w innych a tu w getinie
    > juz potem wiecej nie wezme bo sie posraly warunki jesli opierasz sie o

    co to jest to PSO, jak mozna odzyskac ubezpieczenie etc.

  • 7. Data: 2013-04-24 11:37:47
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-24 11:25, Berdan pisze:

    > co to jest to PSO, jak mozna odzyskac ubezpieczenie etc.
    domyślam się, że Program Systematycznego Oszczędzania

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2013-04-24 21:16:37
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > jak mozna odzyskac ubezpieczenie etc.

    wystepujesz do ubezpieczyciela o zwrot niewykorzystanej skladki i on Ci
    zwraca ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2013-04-24 21:50:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > potem wiecej nie wezme bo sie posraly warunki jesli opierasz sie o dochody z

    to zależy od kiedy masz te dochody z najmu

    a zdrowy kredyt/title są obowiązkowe zamiast 4% prowizji, jednak kasa
    jest do odzyskania jeżeli się szybko refinans zrobi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-04-24 21:51:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-04-24 21:16, wromek pisze:

    > wystepujesz do ubezpieczyciela o zwrot niewykorzystanej skladki i on Ci
    > zwraca ;)

    dokładnie tak jak piszesz, im wcześniej wystąpisz tym większą część
    składki ozdyskasz

    --
    pozdrawiam
    RobertS