  • 1. Data: 2013-04-22 06:28:20
    Temat: spłaszczenie SKOKów
    Od: Maruda <m...@n...com>

    http://www.naszdziennik.pl/ekonomia-finanse/30490,w-
    skok-ach-jak-w-banku.html

    W regułach znowelizowanej ustawy o SKOK-ach kasy spółdzielczo-kredytowe
    będą należały do najbezpieczniejszych miejsc deponowania pieniędzy.
    Podwójne gwarancje depozytów i silny nadzór KNF są jednak kosztowne, co
    obniży konkurencyjność kas wobec banków.

    Komisja Nadzoru Finansowego będzie mogła wyznaczać zarządy SKOK-ów,
    dzielić kasy oszczędnościowo-pożyczkowe, wydzielać z nich części i
    zbywać lub łączyć z bankiem - przewiduje nowo przyjęta przez Sejm ustawa
    o SKOK-ach. Spółdzielcze kasy zostaną poddane rygorystycznym regulacjom
    właściwym dla banków, w zamian za co depozyty ulokowane w SKOK-ach
    zostaną objęte gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego (BFG).

    - Depozyty w SKOK-ach będą odtąd korzystały z podwójnych gwarancji
    bezpieczeństwa, w systemie wewnętrznym, który funkcjonuje od początku,
    opartym na własnym funduszu stabilizacyjnym, oraz w instytucji
    zewnętrznej, jaką jest BFG - podkreśla poseł Jerzy Szmit (PiS).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-04-22 08:22:41
    Temat: Re: spłaszczenie SKOKów
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 22 Kwi, 06:28, Maruda <m...@n...com> wrote:

> [...]
    > Podwójne gwarancje depozytów i silny nadzór KNF są jednak kosztowne, co
    > obniży konkurencyjność kas wobec banków.

    No i PO wspólnie i w porozumieniu z banksterami dopięli swego. Za
    chwilę w SKOKach lokaty na 3% to będzie luksus, a pożyczki będą na
    40%. Kasy więc zostaną wchłonięte przez banki i problem sam się
    rozwiąże. Wtedy wszyscy pójdą prowadzeni na POwym sznurku do banku i
    zostawią depozycik a 2% - belka i jeszcze będą się cieszyć. Na
    szczęście rząd zamówił ileśtamdziesiąt milionów naboi, więc jak
    wybieracie się na ulicę przepędzić tę hołotę z Wiejskiej, to oni już
    są przygotowani i okopani.

  • 3. Data: 2013-04-22 09:12:17
    Temat: Re: spłaszczenie ...
    Od: "Felix" <o...@j...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > wybieracie się na ulicę przepędzić tę hołotę z Wiejskiej, to oni już
    > są przygotowani i okopani.

    Hołota z Wiejskiej częściowo już została przepędzona w 2007 r.
    a w 2011 r popędzona, ale mało skutecznie. Do tej pory myli im się sen
    z rzeczywistością.

  • 4. Data: 2013-04-22 11:18:00
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Sun, 21 Apr 2013 23:22:41 -0700 (PDT)
    Konfabulator <k...@1...pl> wrote:

    > No i PO wspólnie i w porozumieniu z banksterami dopięli swego. Za
    > chwilę w SKOKach lokaty na 3% to będzie luksus, a pożyczki będą na
    > 40%. Kasy więc zostaną wchłonięte przez banki i problem sam się

    Jak juz spadnie oprocentowanie depozytow w SKOKach, to bedzie to
    glownie z powodu wiekszego naplywu pieniedzy do nich (skoro kase
    "gwarantuje panstwo", sporo ludzi nie bedzie mialo juz oporow przed
    lokowaniem w nich pieniedzy).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 5. Data: 2013-04-24 13:06:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org

[...]

    Rydzyk nawołuje otwarcie do demontowania państwa polskiego,
    zatem SKOK Rydzyka (zwany czasami SKOKiem Stefczyka) wcale
    nie będzie lepiej chroniony... Natomiast państwo nieźle sobie
    radzi z wywrotowcem Rydzykiem, chroniąc sobą Rydzykowe SKOKi.

    Gdy berety z moheru uświadomią sobie, iż zawalanie się polskiego
    państwa może pociągnąć za/ze sobą utratę moherowych zaskórniaków
    złożonych w SKOKach Rydzyka, chęć do niszczenia państwa osłabnie.

    [dla mnie pasuje -- Rydzyk niszczy polskie państwo, DTusk niszczy
    SKOKI i broni się przed niszczycielską siłą moherów... przed laty
    byłem niszczony i przez państwo polskie i przez rzymskokatolicki
    Kościół; teraz te dwie potęgi nie współpracują ze sobą tak chętnie;
    fajnie by było, gdyby te dwie potęgi jakoś nakłonić ;) do budowania
    mnie... Rydzykowi obiecać niszczenie DTuska, DTuskowi komplementarnie
    zapowiedzieć niszczenie SKOKów?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'