  • 1. Data: 2013-04-21 20:11:04
    Temat: Zmiany w Polbank_Raiffeisen
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Jeśli dobrze zrozumiałem zmiany jakie mają wejść od lipca to:
    Posiadam konto Mistrzowskie.
    Moje obecne "uproduktowienie" skutkuje tym, że jest to dla mnie konto
    bezpłatne i wyżej oprocentowane (oczywiście w założonym progu do 5000zł)
    Niestety zmiany lipcowe spowodują, że będę musiał wybrać pomiędzy opcjami:
    1. utrzymuję średnie saldo poniżej 3000zł ale mam rachunek oprocentowany
    na 4% - ale w nagrodę płacę za konto miesięcznie 6zł
    2. utrzymuję średnie saldo co najmniej 3000zł i mam bezpłatne konto -
    ale w nagrodę pieniądze na koncie są nieoprocentowane.
    Nieźle to sobie wymyślili.

    W związku z tym, że nie mogę zrezygnować z konta w tym banku to mam
    następujące pytanie. Czy istnieje możliwość zmiany konta Mistrzowskiego
    na konto Standard bez operacji zamykania i otwierania kont.

    Pozdrawiam
    liliputek