  • 1. Data: 2013-04-22 10:33:54
    Temat: Awaria m-banku na początku marca?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Okazuje się, że moje przelewy wykonane na początku marca w ogóle nie
    wyszły z m-banku. Jakby ich nigdy nie było.

    Awarię mieli i się nie przyznali?

    Też tak macie u siebie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-04-22 17:31:01
    Temat: Re: Awaria m-banku na początku marca?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 10:33:54 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Okazuje się, że moje przelewy wykonane na początku marca w ogóle nie
    > wyszły z m-banku. Jakby ich nigdy nie było.
    >
    > Awarię mieli i się nie przyznali?
    >
    > Też tak macie u siebie?

    Ósmego marca miałem serię zaplanowanych przelewów i wyszły wszystkie (a
    przynajmniej są zaksięgowane jako wykonane).

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof