  • 1. Data: 2013-04-21 15:54:21
    Temat: millenium moneybck
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    czy warunki potrzebne do spelnienia moneybck w millenium z karty debetowej
    (1000 przelew i 300 obrot karta) dotycza daty operacji czy daty ksiegowania?
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 2. Data: 2013-04-21 16:15:54
    Temat: Re: millenium moneybck
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oszczedny" kl0rjv$hqa$...@m...internetia.pl

    > czy warunki potrzebne do spelnienia moneybck w millenium z karty debetowej (1000
    przelew i 300 obrot karta) dotycza daty operacji
    > czy daty ksiegowania?

    Księgowania -- warto zaczynać w ostatnich
    (IMO dwóch ostatnich) dniach miesiąca poprzedniego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-04-21 18:05:23
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-04-21 15:54, oszczedny wrote:
> [...]
    > (1000 przelew i 300 obrot karta) dotycza daty operacji czy daty ksiegowania?

    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Regul
    aminu_Zwrotu_do_Dobrego_Konta_1484834.pdf

    par. 3 pkt 3 - zaksiegowane.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2013-04-22 20:59:56
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    Skąd u licha wziąłeś to 300zł? Takiego warunku jeszcze nie ma (jasnowidz?). Aby karta
    była darmowa wystarczy 1000zl wpływu i jedna transakcja kartą. Aby dostać zwrot,
    transakcja ta powinna być większa niż 100zł, wtedy dostaniesz 3zł.

  • 5. Data: 2013-04-22 21:12:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    dziadek <a...@w...pl> writes:

> [...]
    zwrot, transakcja ta powinna być większa niż 100zł, wtedy dostaniesz 3zł.

    mam wrażenie, że on mówi o maestro do konta internetowego, a Ty o Visie
    do Dobrego.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 6. Data: 2013-04-23 08:59:05
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.04.2013 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > mam wrażenie, że on mówi o maestro do konta internetowego, a Ty o Visie
    > do Dobrego.

    Przy maestro i koncie internetowym nie trzeba minimalnego wpływu a minimalna
    kwota transakcji (ale nie do moneybacku, a do niepobierania opłat za kartę)
    to 100 zł/mies.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 7. Data: 2013-04-23 09:15:11
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

> [...]
    > minimalna
    > kwota transakcji (ale nie do moneybacku, a do niepobierania opłat za

    mowie o karcie do dobrego ale nie pytam o to kiedy karta bedzie darmowa
    tylko o _warunki niezbedne do wyplaty moneyback_

  • 8. Data: 2013-04-23 09:22:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "oszczedny" <o...@p...pl> writes:

    > mowie o karcie do dobrego ale nie pytam o to kiedy karta bedzie darmowa
    > tylko o _warunki niezbedne do wyplaty moneyback_

    No to nie wiem skąd Ci się te 300 wzięło.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 9. Data: 2013-04-23 10:57:45
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.04.2013 oszczedny <o...@p...pl> napisał/a:

    > mowie o karcie do dobrego ale nie pytam o to kiedy karta bedzie darmowa
    > tylko o _warunki niezbedne do wyplaty moneyback_

    1000 zł wpływu. No i co najmniej 1 transakcja na co najmniej 100 zł
    (MB jest tylko od pełnych setek) we właściwym miejscu (koszerny kod MCC).

    BTW: co w regulaminie jest niezrozumiałego?

  • 10. Data: 2013-04-23 11:15:02
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    > No to nie wiem skąd Ci się te 300 wzięło.
    > KJ

    jak teraz na to patrze to tez nie wiem bo nie widze takiego zapisu. mozliwe,
    ze pomieszalem cos z getinem i karta nfc bo tam konto tez bede zakladal.