  • 1. Data: 2005-03-24 22:15:58
    Temat: Kredyt hipoteczny w BPH. Dobre te warunki?
    Od: "Pafnucy " <t...@g...pl>

    Witam
    jestem po pierwszych ustaleniach w BPH. Kredyt hipoteczny na zakup i
    wykończenie domu. Kwota: 300 tys. Prowizja - 1%, oprocentowanie - 2,6%. No,
    podoba mi się, ale możę walczyć o więcej? Czy w oddziale mogą zejść niżej,
    czy raczej gdzieś w centrali?

    Pozdrawiam,
    Pafnucy

  • 2. Data: 2005-03-24 22:29:45
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w BPH. Dobre te warunki?
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Pafnucy napisał(a):
> [...]
    > podoba mi się, ale możę walczyć o więcej? Czy w oddziale mogą zejść niżej,

    Coś chyba się machnąłeś w oprocentowaniu. Chyba, że o CHF piszesz. Nie
    wiem jakie zwyczaje panują w BPH, ale przy tej kwocie możesz spróbować
    pobić się o prowizję.

  • 3. Data: 2005-03-24 22:32:49
    Od: "Pafnucy " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wizardx12 <R...@c...barg.cy> napisał(a):

    > Coś chyba się machnąłeś w oprocentowaniu. Chyba, że o CHF piszesz. Nie
    > wiem jakie zwyczaje panują w BPH, ale przy tej kwocie możesz spróbować
    > pobić się o prowizję.

    Dzięki za zwrocenie uwagi. Oczywiście chodzi o franca szawajcarskiego.

  • 4. Data: 2005-03-25 06:53:05
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pafnucy " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No,
    > podoba mi się, ale możę walczyć o więcej? Czy w oddziale mogą zejść niżej,

    Aby móc określić atrakcyjność warunków konieczny jest jeszcze jeden
    parametr: udział kredytu w wartości nieruchomości.

  • 5. Data: 2005-03-25 07:02:48
    Od: "Pafnucy " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    rsa127 <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Aby móc określić atrakcyjność warunków konieczny jest jeszcze jeden
    > parametr: udział kredytu w wartości nieruchomości.

    Sory, jestem nieposkładany: 30%

  • 6. Data: 2005-03-25 07:19:14
    Od: "Pafnucy " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    i jeszcze jedno: kredyt na 20 lat

  • 7. Data: 2005-03-25 07:21:09
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Pafnucy " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Sory, jestem nieposkładany: 30%

    Czyli kwota kredytu 300.000 a wartość nieruchomości 1.000.000?
    Jeśli tak, to w Banku Millennium na ten przykład można uzyskać w takiej
    sytuacji oprocentowanie
    na poziomie 1,82% w CHF i prowizja 1% (pewnie też da się wynegocjować coś
    niżej)

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 8. Data: 2005-03-25 07:26:47
    Od: "Pafnucy " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KrzysiekRR <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > sytuacji oprocentowanie
    > na poziomie 1,82% w CHF i prowizja 1% (pewnie też da się wynegocjować coś

    Nie mogę ze sobą wytrzymać: wartość wkładu własnego to 30%, wartość kredytu
    oczywiście 70%. Gdyby było na odwrót, BPH daje 1,7% we frankach, tak mi
    powiedziano.

    Pozdry,
    Pafnucy

  • 9. Data: 2005-03-25 11:58:05
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

> [...]
    > kredytu
    > oczywiście 70%. Gdyby było na odwrót, BPH daje 1,7% we frankach, tak mi

    Aha - to zmienia postać rzeczy :-))

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 10. Data: 2005-03-25 20:06:11
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

> [...]
    > KrzysiekRR <t...@g...pl> napisał(a):

    > Nie mogę ze sobą wytrzymać: wartość wkładu własnego to 30%, wartość

    to moim zdaniem troche slabo Ci zaoferowali. Ja zrobilem maly konkurs ofert
    miedzy nordea i bph i skonczylo sie na 2,3 marzy i 1,2 prowizji w Nordei, a
    nie mialem czasu niegocjowac dalej. To wszystko przy 20% udziale wlasnym w
    mieszkaniu za 150tys.

    do tego inne parametry byly ciekawsze. Jak zalezy Ci koniecznie na bph to
    negocjuj dalej. Mysle, ze 2 % jest z zasiegu, ale w nordea szybciej. Nie
    wiem jak w innych bankach.

    pozdr.
    Marcin