  • 1. Data: 2005-03-25 10:25:36
    Temat: Seb-3 w mBanku
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Czy kupował ktoś jednostki Seb3 w mBanku ostatnio? Do tej pory był to
    fundusz na który można było polegać: nie manipulowali datą nabycia i
    odkupienia jednostek (jak to cały czas robi np Skarbiec).
    We wtorek zleciłem nabycie jednostek Seb-3 . Pieniądze z konta zniknęły
    od razu, na funduszach pojawiły się dopiero dzisiaj. Oczywiście z
    wczorajszym kursem kupna - po przeszło 1% zwyżce. Oczywiście wszystko
    zgodnie ze statusem, bo teoretycznie mają nawet tydzień czasu na to, ale
    jednak pozostaje pewien niesmak. A może ktoś kupował ostatnio jednostki
    innych funduszy? Nie było takich "przekrętów"??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-03-25 12:31:20
    Temat: Re: Seb-3 w mBanku
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    Od 17 miesiecy kupuje w/w jednostki w mBanku. Pieniadze znikaja mi zawsze
    natychmiast, natomiast uaktualnienie rejestru trwa nawet 4 dni.

    Moim problemem jest jednak to, ze po 2 latach oszczedzania mam tylko
    kilkaset zlotych ponad sume wplat, a zakupilem jednostek za ponad 14
    tys.Kicha.

  • 3. Data: 2005-03-25 13:00:39
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Radeon napisał(a):
> [...]
    >
    > Moim problemem jest jednak to, ze po 2 latach oszczedzania mam tylko
    > kilkaset zlotych ponad sume wplat, a zakupilem jednostek za ponad 14

    Ja po roku mam coś 300-400zł do przodu przy 3,5kzł wkładu.

  • 4. Data: 2005-03-25 13:04:22
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    > Moim problemem jest jednak to, ze po 2 latach oszczedzania mam tylko
    > kilkaset zlotych ponad sume wplat, a zakupilem jednostek za ponad 14
    > tys.Kicha.

    masz rację - kicha
    zgadnij do kogo mozesz miec pretensje skoro są fundusze
    w ofercie mbanku które pozwoliły w tym czasie zarobić
    kilkadziesiąt procent?

    pzdr
    Ya^ceK

    --
    **** A new acquaintance is like a new book. ****
    **** I prefer it, even if bad, to a classic. ****

  • 5. Data: 2005-03-25 14:48:44
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Mar 2005 11:25:36 +0100, w <d20ou8$2vh$1@inews.gazeta.pl>, Marcin
    Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał(-a):

    > zgodnie ze statusem, bo teoretycznie mają nawet tydzień czasu na to, ale
    > jednak pozostaje pewien niesmak. A może ktoś kupował ostatnio jednostki
    > innych funduszy? Nie było takich "przekrętów"??

    A kiedyś S.T. pisał jakie to fundusze w mBanku są super, raz pomylili się o 1
    dzień, to wyrównali straty klientom.
    Najwyraźniej raz zwrócą, ale potem 10x orżną -- i w sumie są na plus...

  • 6. Data: 2005-03-25 15:00:11
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > A kiedyś S.T. pisał jakie to fundusze w mBanku są super, raz pomylili się o 1
    > dzień, to wyrównali straty klientom.
    > Najwyraźniej raz zwrócą, ale potem 10x orżną -- i w sumie są na plus...

    ale wtedy to nie fundusze zwracaly tylko mBank, bo wina za opóźnienie
    była po stronie mBanku, po prostu system coś nawalił i zlecenie nie
    zostały wysłane do funduszy

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 7. Data: 2005-03-26 08:33:23
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Radeon" <r...@t...pl> napisała:

    >Moim problemem jest jednak to, ze po 2 latach oszczedzania mam tylko
    >kilkaset zlotych ponad sume wplat, a zakupilem jednostek za ponad 14
    >tys.Kicha.
    Najwyraźniej w złym momencie zainwestowałeś. Ja na SEBie mam teraz 15%
    zysku, mimo że jest duży dołek.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2005-03-26 18:58:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > We wtorek zleciłem nabycie jednostek Seb-3 . Pieniądze z konta zniknęły
    > od razu, na funduszach pojawiły się dopiero dzisiaj. Oczywiście z
    > wczorajszym kursem kupna - po przeszło 1% zwyżce...

    Jeśli zlecenia nie złożyłeś przed 10:00,
    to był to najwcześniejszy możliwy termin wyceny.