  • 1. Data: 2006-02-24 10:23:13
    Temat: Kredyt hipoteczny - szybkość udzielenia
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl>

    Witam,

    Mam dziwaczną sytuację z kredytem - _muszę_ go uruchomić w cztery tygodnie
    począwszy od 6-8 marca. Chciałbym złożyć wnioski w 3 bankach, żeby mieć
    pewność, ale chciałbym zapytać o doświadczenia z konkretnymi instytucjami.
    Wniosek do 2 pierwszych banków pójdzie z nacikisem na ich ofertę, do
    trzeciego ze wskazaniem na termin rozpatrzenia wniosku. W takim wypadku z
    oferty jakiego banku powinienem skorzystać w 3 przypadku? Wiem, że BZWBK ma
    gwarantowane terminy, ale przy takiej kwocie kredytu strata paru stówek dla
    banku przy poślizgu może nie mieć znaczenia.

    Kredyt 160 tys, CHF, zdolnosc na ~250 tys., bez zobowiazan, kart
    kredytowych, nieruchomosc na rynku wtórnym bez KW, malzenstwo, umowy na czas
    nieokreslony.

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-02-24 17:39:36
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - szybkość udzielenia
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    Użytkownik "Kret" <m...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewność, ale chciałbym zapytać o doświadczenia z konkretnymi instytucjami.
    PTF 1-3-tygodnie od złozenia kompletu dokumentów do gotowej umowy
    kredytowej, a potem wypłata kasy do 5 dni roboczych po akcie notarialnym.

  • 3. Data: 2006-02-24 17:45:32
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > kredytowych, nieruchomosc na rynku wtórnym bez KW, malzenstwo, umowy na
    > czas nieokreslony.

    ja wlasnie podpisalem umowe kredytowa, zlozylem do 3 bankow mbank, fortis i
    gemoney
    mbank -ekspres - 7 dni i wszystko bylo zrobione
    gemoney - obiecywano mi 48 h na wstepna decyzje - czekalem 2 miesiace i po
    wymaganiu ze strony banku kolejnego bzdurnego dokumentu poddalem sie
    fortis - czas oczekiwania ok 2 miesiace, w miare przyjazny

    chcialem kredyt na 100 tys zdolnosc kredytowa mialem na 4 razy tyle, z mojej
    strony polecam mbank, ale trzeba troche ponegocjowac warunki

    pozdrawiam

    Grzes

  • 4. Data: 2006-02-25 21:01:18
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    > Użytkownik "Kret" <m...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > PTF 1-3-tygodnie od złozenia kompletu dokumentów do gotowej umowy
    > kredytowej, a potem wypłata kasy do 5 dni roboczych po akcie notarialnym.

    A ja bede odradzac PTF, odradzac i odradzac. MOzna sie w niezle maliny z nimi
    wpuscic. Nie ebde opisywac historyjki po raz kolejny, mozn aja znalezc tutaj:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=40638809

  • 5. Data: 2006-02-26 20:07:26
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    ge od zlozenia do wyplaty uplynelo mi 14dni