  • 1. Data: 2006-02-23 14:23:03
    Temat: eKarta i Paypal
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    Witam,

    Wlasnie dostalem CVV2 do mojej eKarty i chcialem dodac ta karte do Paypala.
    Wyskoczyla mi informacja w Paypal-u po jej aktywacji ze musze dodac 4
    cyfrowy
    numer tzw Expanded Use Number ktory otrzymam po obciazeniu mojego konta
    kwota
    1.50 Euro, macie w tej kwestii jakies doswiadczenie, bo czekam i czekam i
    nie mam
    ruchu zadnego na koncie jesli chodzi o Paypal.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-23 14:30:22
    Temat: Re: eKarta i Paypal
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dtkgh4$284$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Tommy napisał(a):

> [...]
    > nie mam
    > ruchu zadnego na koncie jesli chodzi o Paypal.

    1. doladowales pierw karte, zeby mogli te 1.5e zablokowac?
    2. spojrz na historie karty - nie pamietam czy na eKarcie pokazuja blokade
    wraz z nazwa operacji (3 miesiac kk zamiast eK to i czlowiek zapomnial...).
    jesli nie, czekaj ciepliwie az sie takowa transakcja w historii pojawi.
    numer EUN bedzie podany w nazwie operacji.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-02-23 14:48:16
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > jesli nie, czekaj ciepliwie az sie takowa transakcja w historii pojawi.
    > numer EUN bedzie podany w nazwie operacji.

    Doladowalem karte na 20 zl jakies trzy dni temu, a teraz patrze i mam13,22.
    Hmmm Kasa mi normalnie
    znika z tej eKarty ))-: A w historii eKarty mam tylko - "Oplata z karte -
    25 zl" Nie wiem czemu bo potracili
    te 25 zl juz z rachunku wczesnie, a wyswietla mi to na eKarcie tez. Nie
    rozumiem tego.
    Chyba pozostaje czekac cierpliwie na ta transakcje i na to EUN.

  • 4. Data: 2006-02-23 14:53:12
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dtki2l$6qo$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Tommy napisał(a):

    > Doladowalem karte na 20 zl jakies trzy dni temu, a teraz patrze i
    > mam13,22. Hmmm Kasa mi normalnie znika z tej eKarty ))-:

    znaczy ze cos sciagneli, tylko ze 6,78zl to nie jest 1.5e;-) poczekaj
    cierpliwie - mi paypalowe transakcje od blokady do finalnego zaksiegowania w
    historii schodzily cirka w 2-3 dni, zwrot nawet 4.

    --
    cienislaw

  • 5. Data: 2006-02-23 15:09:43
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > znaczy ze cos sciagneli, tylko ze 6,78zl to nie jest 1.5e;-) poczekaj
    > cierpliwie - mi paypalowe transakcje od blokady do finalnego zaksiegowania
    > historii schodzily cirka w 2-3 dni, zwrot nawet 4.

    Ok bede czekal cierpliwie. )-: Tylko ze jak bede chcial placic przez Paypal
    na ebay-u
    to ciekawe jak dlugo to bedzie szlo.

  • 6. Data: 2006-02-23 15:39:10
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dtkjas$b01$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Tommy napisał(a):

    > Ok bede czekal cierpliwie. )-: Tylko ze jak bede chcial placic przez
    > Paypal na ebay-u
    > to ciekawe jak dlugo to bedzie szlo.

    samo placenie do czlowieka? kiedy klikniesz transfer, kasa bedzie juz
    dostepna dla kolesia, bank zblokuje odpowiednia kwote i po 2-3 dniach
    blokada zniknie, wraz z srodkami z karty.

    --
    cienislaw

  • 7. Data: 2006-02-23 20:34:34
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Ok bede czekal cierpliwie. )-: Tylko ze jak bede chcial placic przez
    > Paypal na ebay-u
    > to ciekawe jak dlugo to bedzie szlo.
    wiec musisz poczekac ok 3 dni moze wiecj to zalezy kiedy aktywowales karte
    po 3 dniach zobaczysz w historii ekarty za co zaplaciles bedzie tam kod
    wpiszesz w paypal i bedzie mozna placic

  • 8. Data: 2006-02-23 20:35:01
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > samo placenie do czlowieka? kiedy klikniesz transfer, kasa bedzie juz
    > dostepna dla kolesia, bank zblokuje odpowiednia kwote i po 2-3 dniach
    > blokada zniknie, wraz z srodkami z karty.
    dokladne

  • 9. Data: 2006-02-27 19:22:02
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Zdzislaw napisał(a):
    > wiec musisz poczekac ok 3 dni moze wiecj to zalezy kiedy aktywowales karte
    > po 3 dniach zobaczysz w historii ekarty za co zaplaciles bedzie tam kod
    > wpiszesz w paypal i bedzie mozna placic

    Z tego co pamietam to blokady wiszace na eKarcie mozna zobaczyc w
    normalnych blokadach dla konta, sprobuj tam zajrzec.

    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \