  • 1. Data: 2006-02-24 13:07:49
    Temat: Kto dobrze robi warszaty "inteligencja emocjonalna i asertywność w biznesie " ?
    Od: "griszka" <g...@i...pl>

    Czy możecie polecić jakąś firmę, która jest sprawdzona w prowadzeniu takich
    warsztawów? Szczególnie chodzi o to abym nie siedział na odczycie, tylko coś
    z tego miał. Nie znam tego rynku więc może pomozecie i wskażecie mi jakąś
    renomowaną firmę? Uznaną przez szanujących się.

    Najchętniej wyjazd w południowej Polsce. Wiem, że jest kilka serwisów typu:
    www.szkolenia.com.pl ale tam nie mogę zaufać informacjom, kto jest
    renomowany a kto nie - bo to marketing i PR. ;-)

    dzięki pozdrawiam,

    G.

  • 2. Data: 2006-02-24 15:56:45
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>