  • 1. Data: 2006-02-23 19:33:05
    Temat: [r-bank] konto webowe bez rachunkow :-)
    Od: Michal JJ M <p...@...pl>

    witam,
    wlasnie zlikwidowalem konto lokacyjne w raiffeisen banku i bylo to moje
    jedyne konto w tym banku
    postawnowilem sprobowac sie zalogowac i... login i haslo weszlo :-) tyle
    ze nia ma zadnego rachunku np menu dziala - mozna klknac nowy przelew
    ale poajawia sie komunikat - brak rachunkow - awesome!
    czy bede mial juz u nich to konto na necie dozywotnio? ;-) a jak zaloze
    rachunek to opcje w menu zaczna dzialac :-)
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2006-02-26 09:47:39
    Temat: Re: [r-bank] konto webowe bez rachunkow :-)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 23 Feb 2006 20:33:05 +0100, Michal JJ M <p...@...pl> wrote:

    >wlasnie zlikwidowalem konto lokacyjne w raiffeisen banku i bylo to moje
    >jedyne konto w tym banku

    ja to zrobiłem parę lat temu... Potem już nie sprawdzałem czy login
    działa

    >czy bede mial juz u nich to konto na necie dozywotnio? ;-) a jak zaloze
    >rachunek to opcje w menu zaczna dzialac :-)

    tak. Od roku mam u nich KK i wciąż ten sam login działa.
    --
    Jarek Andrzejewski