  • 1. Data: 2005-10-03 07:27:54
    Temat: Kredyt hipoteczny PLN - gdzie elastyczna marża?
    Od: "KaB" <k...@g...pl>

    Witam,

    Szukam banku w którym mógłbym wynegocjować marżę. Mam dość korzystny stosunek
    wysokości raty do dochodu, więc marża z tabelki nie jest dla mnie zbyt atrakcyjna.

    Cel kredytu - refinansowanie innego hipotecznego
    Kwota/waluta - 160 000 PLN
    Wkład własny - 20%
    Liczę na marżę - <=0.9% (względem WIBOR-3M lub 6M)

    Moje typy to na razie - ING, Pekao, BZWBK.

    Jeśli ktoś może coś dorzucić do tej listy - będę wdzięczny.

    KaB

  • 2. Data: 2005-10-03 07:32:03
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny PLN - gdzie elastyczna marża?
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    KaB wrote:
> [...]
    >
    > Moje typy to na razie - ING, Pekao, BZWBK.
    >
    > Jeśli ktoś może coś dorzucić do tej listy - będę wdzięczny.

    Sprawdz KB, maja teraz promocje - 0 prowizji.
    A marżę możesz ponegocjowac.

    kursor

  • 3. Data: 2005-10-03 08:04:34
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    kursor napisał(a):

    > Sprawdz KB, maja teraz promocje - 0 prowizji.
    > A marżę możesz ponegocjowac.
    >
    > kursor

    to popatrz jeszcze na Millennium

    Zbyszek

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0539-6, 2005-10-02
    Przetestowano na: 2005-10-03 10:04:36

  • 4. Data: 2005-10-03 18:27:29
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

> [...]
    >
    > Moje typy to na razie - ING, Pekao, BZWBK.
    >
    > Jeśli ktoś może coś dorzucić do tej listy - będę wdzięczny.

    LUKAS BANK S.A. 0,99% marży + WIBOR3M