  • 1. Data: 2005-10-03 08:42:30
    Temat: wyciag z konta w banku spoldzielczym
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

    Witam,
    w jakiej formie otrzymujecie wyciag z konta w swoich bankach? Ja w banku
    BPH, w ktorym mam prywatny rachunek, otrzymuje raz na miesiac zestawienie.
    Natomiast w Banku Spoldzielczym, w ktorym mam rachunek firmowy, otrzymuje
    karteczke z kazdej wykonanej operacji plus karteczki za kazda pobrana
    prowizje, naliczone odsetki itp. W rezultacie miesiecznie mam ok 50 takich
    karteczek, co sprawia, ze mam balagan w przelewach i zupelnie jest dla mnie
    nieczytelne. Zastanawiam sie, czy banki maja obowiazek przesylania swoim
    klientom historii rachunku w formie zestawienia raz na jakis czas.

    Dziekuje
    Kurka

    P.S. W banku zostalam poinformowana, ze "nie praktykuja przesylania historii
    rachunku w formie zestawienia". Ale byc moze da sie to w jakis sposob
    wyegzekfowac.