  • 1. Data: 2005-08-23 10:42:22
    Temat: Kredyt hip. w BZWBK w PLN - czy ktoś brał?
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Aktualnie obowiązuje promocja 4,99% w PLN na okres 1 lub 2 lat stałe
    oprocentowanie. Przy skorzystaniu z tej promocji niestety trzeba być
    klientem banku przez kolejne 5 lat od wzięcia kredytu. Mimo to brzmi
    atrakcyjnie.
    Czy ktoś z grupowiczów refinansował swój kredyt tą ofertą i mogłby napisać
    na co w szczególności zwrócić uwagę?

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-08-23 11:07:05
    Temat: Re: Kredyt hip. w BZWBK w PLN - czy ktoś brał?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > atrakcyjnie.
    > Czy ktoś z grupowiczów refinansował swój kredyt tą ofertą i mogłby napisać

    Ja mam kredyt w BZWBK w PLN i to jeszcze jak był oprocentowany na 5,49%
    Ogólnie jestem z niego zadowolony, raty pobierają sami z konta osobistego,
    oczywiście prowadzonego u nich.
    nietypowe opłaty i prowizje:
    - 2% całego kredytu za całkowitą spłatę kredytu przed upływem 5 lat
    - za przyznanie kredytu max 2%, ja miałem 1% bo mam u nich konto od min. 6
    miesięcy
    - oferują od razu ubezpieczenie mieszkania w CU (też pobierane z konta)
    - weksel o wartości 0,1% kredytu np. od 100tys. kredytu to weksel za 100 zł
    - ubezpieczenie kredytu do czasu wpisania zabezpieczenia do KW, ja place 60
    zł miesiecznie za kredyt 75 tys zł

    i chyba tyle, narazie mnie żadnymi opłatami nie zaskoczyli

    jak cos więcej chcesz wiedzic to zapraszam na priv

    Grześ
    gg 5663072

  • 3. Data: 2005-08-23 11:17:49
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości

    > i chyba tyle, narazie mnie żadnymi opłatami nie zaskoczyli
    >
    > jak cos więcej chcesz wiedzic to zapraszam na priv

    A nie wymagaja jakichs cudow w rodzaju ubezpieczenia na zycie ? Jakies
    podwyzszone oprocentowania przed wpisaniem hipoteki banku ? Bo
    wybieram bank do refinansowania sie z Multi.

    marekz

  • 4. Data: 2005-08-23 11:26:42
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A nie wymagaja jakichs cudow w rodzaju ubezpieczenia na zycie ? Jakies
    > podwyzszone oprocentowania przed wpisaniem hipoteki banku ? Bo wybieram

    oprocentowanie jest stałe przez rok lub dwa lata (wg. twojego wybory, potem
    WIBOR 6M+ 1% MARŻY
    do czasu wpisania do hipoteki płaci się ubezpieczenie o ile pamiętam 0,9%
    aktualnej kwoty zadłużenia rocznie (płatne miesięcznie razem z każdą ratą).
    co do ubezpuieczenia na zycie to nie wiem czy wymagają, nigdzie o tym nie
    słyszałem żeby wymagali, ja akurat mam wiec nic nie komentowali