  • 1. Data: 2005-08-23 06:26:36
    Temat: Banki internetowe
    Od: Dariusz Chmielewski <m...@g...pl>

    Osoba używająca mojego nazwiska i adresu domowego w bezczelny sposób
    oszukuje chętnych do kupna kart kodowych do odbioru Cyfry+. Na mój
    adres domowy przychodzą listy z pretensjami od oszukanych osób, jak
    również odbieram w tej samej sprawie telefony . Zakładam, że osoba ta
    musi mieć gdzieś konto w jakimś banku internetowym. Policja podchodzi
    do sprawy z rezerwą, bo według nich nie jestem osobą pokrzywdzoną.
    Sprawa się gmatwa, ponieważ towary oferowane do sprzedaży są
    nielegalne, a więc poszkodowani nie kwapią się do składania skarg.
    Czy jest jakaś zbiorcza instytucja która sprawdza konta w bankach
    internetowych?

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/

  • 2. Data: 2005-08-23 07:49:22
    Temat: Re: Banki internetowe
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Dariusz Chmielewski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest jakaś zbiorcza instytucja która sprawdza konta w bankach
    > internetowych?

    O jakie sprawdzanie kont Ci chodzi?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2005-08-23 07:50:09
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>

    > Czy jest jakaś zbiorcza instytucja która sprawdza konta w bankach
    > internetowych?

    Taką instytucją jest prokuratura, gdy zostanie złożenie zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa. Piszesz, że poszkodowania składają skargi. Dokąd?
    Jeśli do prokuratury, to prawdopodobnie dochodzenie jest już w toku.

    --
    Pozdrawiam,
    Shield.