    From: "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hip. w BZWBK w PLN - czy ktoś brał?
    Date: Tue, 23 Aug 2005 13:07:05 +0200

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:deeuir$bcg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Aktualnie obowiązuje promocja 4,99% w PLN na okres 1 lub 2 lat stałe
    > oprocentowanie. Przy skorzystaniu z tej promocji niestety trzeba być
    > klientem banku przez kolejne 5 lat od wzięcia kredytu. Mimo to brzmi
    > atrakcyjnie.
    > Czy ktoś z grupowiczów refinansował swój kredyt tą ofertą i mogłby napisać
    > na co w szczególności zwrócić uwagę?

    Ja mam kredyt w BZWBK w PLN i to jeszcze jak był oprocentowany na 5,49%
    Ogólnie jestem z niego zadowolony, raty pobierają sami z konta osobistego,
    oczywiście prowadzonego u nich.
    nietypowe opłaty i prowizje:
    - 2% całego kredytu za całkowitą spłatę kredytu przed upływem 5 lat
    - za przyznanie kredytu max 2%, ja miałem 1% bo mam u nich konto od min. 6
    miesięcy
    - oferują od razu ubezpieczenie mieszkania w CU (też pobierane z konta)
    - weksel o wartości 0,1% kredytu np. od 100tys. kredytu to weksel za 100 zł
    - ubezpieczenie kredytu do czasu wpisania zabezpieczenia do KW, ja place 60
    zł miesiecznie za kredyt 75 tys zł

    i chyba tyle, narazie mnie żadnymi opłatami nie zaskoczyli

    jak cos więcej chcesz wiedzic to zapraszam na priv

    Grześ
    gg 5663072