  • 1. Data: 2003-06-20 05:29:06
    Temat: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
    Od: p...@p...onet.pl

    Około pół roku temu wysłałem do nich pismo, aby podobnie jak w innych bankach
    wprowadzali dodatkowe potwierdzenie wprowadzonej kwoty przelewy. Pismo to
    napisałem, kiedy automat nie zaczekał na moje wciśnięcie # przyjmując kwotę 10
    razy mniejszą. Poza tym można było również przez przypadek wcisnąć dodatkowe 0
    na końcu i nie było mozliwości wycofać się z takiej operacji.

    Na moje pismo odpowiedzieli, że jest to cenna uwaga i uwzględnią ją w
    najbliższy upgrade.

    Przez ostatnie 2 tygodnie IVR nie potwierdzał mi dokonania operacji przelewu
    i Vlinka też nie była w stanie mi pomóc. Aż dzisiaj zawziąłem się i zacząłem
    wpisywać różne kwoty przelewu. Okazało się, że przed upgrade nie trzeba było
    wpisywać ilosci groszy (zero), tylko od razu akceptować #. Teraz trzeba je
    wpisać, potwierdzić #, a następnie pojawia się postulowane przeze mnie:
    1-potwierdzenie operacji
    2-anulowanie operacji

    W sumie jestem zadowolony ze zmiany, bo mogę usłyszeć wprowadzoną kwotę
    przelewu.

    Czy zauważyliście jakieś inne zmiany w IVR-ze ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-06-20 09:14:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > na końcu i nie było mozliwości wycofać się z takiej operacji.
    >
    > Na moje pismo odpowiedzieli, że jest to cenna uwaga i uwzględnią ją w

    Powiedz mi jedno. Piszesz zwykłe pisma - pocztą tradycyjną? Bo to mnie w VW
    wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały olane.
    Po prostu.

    Chyba napiszę im kilka słów na ten temat pisemnie... Skoro inaczej nie
    odpowiadają... :-/

    Mailowo potrafią tylko odpowiadać na banalne pytania. To się nazywa obsługa?
    Jak już nie chcą żadnych sugestii to niech przynajmniej napiszą "dziękujemy,
    uwagi zostaną przekazane". A teraz to wygląda BARDZO nieprofesjonalnie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-06-20 11:15:23
    Od: p...@p...onet.pl

    > Powiedz mi jedno. Piszesz zwykłe pisma - pocztą tradycyjną? Bo to mnie w VW
    > wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały olane.
    > Po prostu.

    Najpierw dzwonię na Vlinkę, a jeśli nie mogą mi pomóc do piszę do Biura
    Zarządu. Jak chcesz, to mogę poszukać numer fax, na który wysyłałem im pismo.

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-06-20 11:35:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 20 Jun 2003 11:14:04 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisał:

    > Bo to mnie w VW
    > wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały
    > olane.
    > Po prostu.

    Poczta elektryczna czy ichniejsza poczta wewnetrzna?

    M.

  • 5. Data: 2003-06-20 12:51:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprq2c4ngh139mw6@news.tpi.pl...

    > Poczta elektryczna czy ichniejsza poczta wewnetrzna?

    Zwykła poczta elekryczna. i...@v...pl

    Wiem, że mogę pisać wewnętrzną, ale moim zdaniem zwykłe maile także powinny
    być odpowiednio potraktowane. To świadczy o klasie banku i jakości obsługi.
    W inteligo moje maile wysłane zwykłą pocztą a także pocztą wewnętrzną są
    traktowane poważnie. I tak być powinno.

    Wyślę pisemko z prośbą o odpowiadanie na maile... Zobaczymy, jak
    zareagują...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-06-20 12:52:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Najpierw dzwonię na Vlinkę, a jeśli nie mogą mi pomóc do piszę do Biura
    > Zarządu. Jak chcesz, to mogę poszukać numer fax, na który wysyłałem im
    pismo.

    Spróbuję wpierw na oficjalny numer faksu. W końcu po coś go podają. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-06-20 14:47:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprq2c4ngh139mw6@news.tpi.pl...

    > Poczta elektryczna czy ichniejsza poczta wewnetrzna?

    pbb czyni cuda :)

    Chwilę po wysłaniu moich postów na pbb odpisali:

    "Szanowny Panie,
    serdecznie dziękujemy za Pana uwagi na temat działania naszych systemów.
    Wszelkie otrzymywane sugestie przekazywane są na bieżąco do centrum
    odpowiedzialnego za doskonalenie obsługi oraz w miarę możliwości
    realizowane.
    Opinie naszych klientów są dla Banku bardzo istotne, gdyż dzięki nim lepiej
    dopasowujemy się do Państwa potrzeb."

    :-)

    Szkoda, że potrzebowali do tego aż opisów na pbb. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782