  • 1. Data: 2003-06-20 06:26:09
    Temat: PayPal ?
    Od: "rufi2" <r...@g...pl>

    Witam;

    Mam pytanie dotyczace PayPal a dokladnie od czego jest zalezne ze akurat np.
    osobom zamieszkujacym Polske kąta nie sa zakladane ?

    Czy to jest poprostu kwestia dogadania sie z naszymi bankami (chyba
    pokrecilem pytanie ale.. ) ?

    Czy to znow zalezy tylko od nich ?

    Bo wyslalem im pytanie: " Dlaczego Polacy mieszkajacy w kraju niemaja
    mozliwosci zakladac kont ?" oraz " I czy w najblizszej przyszlosci jest
    sznasa na to aby byla taka mozliwosc ?"

    Odpisali mi ze caly czas sie rozwijaja itp... ale zadnej konkretnej
    informacji.

    A wiec od czego to tak naprawde zalezy ?

    Pozdrawiam
    rufi

  • 2. Data: 2003-06-20 10:27:21
    Temat: Re: PayPal ?
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "rufi2" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > rufi
    >PayPal był na początku dostępny dla Polaków. Nigdzie nas nie chcą
    a gdzie znalazles ich email?? Wszyscy zainteresowani powinni do nich pisac
    zeby zrobili dla Polakow paypal, niech wiedzą ze byliby chetni

  • 3. Data: 2003-06-20 10:50:38
    Od: "rufi2" <r...@g...pl>

    > a gdzie znalazles ich email?? Wszyscy zainteresowani powinni do nich pisac
    > zeby zrobili dla Polakow paypal, niech wiedzą ze byliby chetni

    zle sie troche wyrazilem tzn. na ich stronie jest formularz do zadawania
    pytan, gdzies w help lub contact us jak sie niemyle.

    w kazdym razie 3 razy pisalem o nich z pytaniami i zawsze dostawalem ta sama
    wiadomosc: " Nasz dzialalnosc ciagle sie rozwija itp..."

    A szczerze mowiac osobiscie by mi sie b.przydal PayPal co by bardzo
    ulatwaialo rozliczanie transkacji min. na ebay-u.

    Rufi

  • 4. Data: 2003-06-20 12:41:25
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > A szczerze mowiac osobiscie by mi sie b.przydal PayPal co by bardzo
    > ulatwaialo rozliczanie transkacji min. na ebay-u.

    no wlasnie ja mam ten sam problem.