  • 1. Data: 2004-12-10 19:35:19
    Temat: Kredyt INTELIGO
    Od: "bogumil" <b...@o...pl>

    Czy ktoś z was ma już taki kredyt jak wyglada w praktyce procedura i na jaki
    limit można liczyć przy określonych zarobkach jakie są wasze doświadczenia???

  • 2. Data: 2004-12-11 11:05:26
    Temat: Re: Kredyt INTELIGO - smiech i paranoja !!!
    Od: c...@p...onet.pl

    > Czy ktoś z was ma już taki kredyt jak wyglada w praktyce procedura i na jaki
    > limit można liczyć przy określonych zarobkach jakie są wasze doświadczenia???

    Czesc.

    Smiech na sali!!! Konto mam tam prawie od poczatku, regularne wplywy, zarobki
    ok. 2000 i BRAK ZDOLNOSCI KREDYTOWEJ !!! Co dziwne debet mi przyznali 2000 bez
    problemu. Na moje pytania o mozliwosc przyznania kredytu w zamian za rezygnacje
    z debetu odpowiedzieli ze moge miec i TO i TO. Poprosliem wiec o przyznanie i
    znowu BRAK ZDOLNOSCI KREDYTOWEJ !!!. Probowalismy z iLinka prawie godzine
    wpisywac rozne warianty i NIC. Poprosilem wiec iLinke aby przekazala moja
    prosbe do dzialu kredytow z wpisana opcja rezygnacji z debetu. Oddzwonili i
    powiedzieli ze BRAK ZDOLNOSCI KREDYTOWEJ !!! to sie pytam na jakiej podstawie
    DALI MI DEBET ???. Rece opadaja :-(((. Pytalem w paru bankach i moge wziasc do
    15000 bez zadnych cudow a w Inteligo chcialem tylko 5000 bo wiem ze za 3
    miesiace bede potrzebowal kolo 3000. W ciagu 2-3 miesiecy go splace. Coz skoro
    mnie nie chca zarobi kto inny.

    Cobra JM

  • 3. Data: 2004-12-11 11:22:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Smiech na sali!!! Konto mam tam prawie od poczatku, regularne wplywy,
    zarobki
    > ok. 2000 i BRAK ZDOLNOSCI KREDYTOWEJ !!!

    Sie zdarza...

    > Pytalem w paru bankach i moge wziasc do
    > 15000 bez zadnych cudow

    Wiesz, inteligo tez sie chwali ze daje kredyt "bez zadnych cudow" a
    rzeczywistosc jaka jest - sam widzisz.
    Smiac to sie bedziesz gdy te "inne banki" ci kredyt dadza, bo na razie tylko
    obiecuja, a ak przyjdzie do konkretow to tez moga uznac ze BRAK ZDOLNOSCI
    KREDYTOWEJ ...

    Jak na razie porownujesz nieporownywalne - konkretna decyzje kredytowa z
    obietnicami takiej decyzji.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-12-11 16:00:08
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > KREDYTOWEJ ...
    >
    > Jak na razie porownujesz nieporownywalne - konkretna decyzje kredytowa z

    Czesc

    Obiecywaly i chcialy dac bo juz dawali druki do podpisu (fakt ze % wiekszy) bo
    powiedz mi co to za kredyt 5000 przy wyliczonej zdolnosci na 15000 ???. Faktem
    jest ze byl wymog ze strony banku iz nie moge splacic w 3 miesiace ale w 6.

    3m sie

    Cobra JM

    PS: zobacze jeszcze warunki w BPH ten kredyt na telefon co go reklamuja w TV. W
    koncu mam czas do marca na wybor.

  • 5. Data: 2004-12-11 17:12:58
    Od: c...@p...onet.pl

    nie polecam szybkiej pożyczki oprocentowanie nominalne 20 % + prowizja
    10%,lepiej się mocno zastanów,dobrą alternatywą jest teraz kredyt w pko bp 5,9%
    nominalne +prowizja 4,9% polecam

  • 6. Data: 2004-12-11 19:49:18
    Od: c...@p...onet.pl

    > nie polecam szybkiej pożyczki oprocentowanie nominalne 20 % + prowizja
    > 10%,lepiej się mocno zastanów,

    Dzwonilem rzeczywiscie tak jest.

    > dobrą alternatywą jest teraz kredyt w pko bp 5,9%
    > nominalne +prowizja 4,9% polecam

    A o tym to nie wiedzialem, popytam i jak jeszcze bedzie dostepny w lutym lub
    marcu to go wezne (o ile nie ma opłat ukrytych), ale czy to jest normalny czy
    mieszkaniowy bo mieszkaniowe sa zwykle takie niskie ???.

    Cobra JM

  • 7. Data: 2004-12-11 23:18:19
    Od: c...@p...onet.pl

    jeżeli chodzi Ci o ten pko bp to jest to kredyt gotówkowy promocyjny i warto
    sprawdzić tą ofertę,co do BPH(także gotówkowy) jeszcze raz będę ostrzegał chyba
    nie warto,doceniam ten bank za kanały elektroniczne ale za nic więcej,robiłem
    ostanio symulacje kredytów na 90000(10 miesięcy) w PKO BP i BPH i jest różnica
    kilkuset złotych,także odradzam BPHaaaaaa,mimo że mam tam konto(ale to już moja
    sprawa) Amigo

  • 8. Data: 2004-12-11 23:25:26
    Od: "Amigo" <c...@p...onet.pl>

    przepraszam 9000(jedno 0 mniej,już jest dosyć późno :)) pozdrawiam Amigo

  • 9. Data: 2004-12-11 23:43:03
    Od: "Amigo" <c...@p...onet.pl>

    przy symulacji w PKO BP na kwotę 5000(10 miesięcy) (robiłem kilka symulacji)
    prowizja + odsetki to około 362 zł(245 prowizja,5 rozpatrzenie i około 117
    odsetki),bierzesz 5000 dają Ci około 4755 a spłacasz 5170(mniej więcej)
    pozdrawiam Amigo

  • 10. Data: 2004-12-11 23:46:51
    Od: "Amigo" <c...@p...onet.pl>

    i znowu pomyłka(kładę się spać)spłacasz 5117(a nie 5170),pozdrawiam Amigo