  • 1. Data: 2004-12-10 18:51:19
    Temat: pomocy
    Od: "MarcinRan" <marcinran[usunto]@o2.pl>

    Mam kolejny problem: wyslalem pieniadze na konto osoby u ktorej zakupilem
    filtr dla ryb 115 zl..do dnia dzisiejszego tego filtra nie otrzymalem. A
    osoba mowi ze wyslal ..
    ale tez zauwazylem ze druga osoba kupila ten sam filtr i wplacila jemu
    piniadze..mi mowi ze wyslal a tej drugiej mowi ze nikomu wiecej tego filtra
    nie sprzedawal...
    Jest tu jakis przekret z tąd jakie mam wyjscie.
    Czy jak pojde na Policje to cos zdzialają ??? czy umorza?
    Jakie mam inne wyjscia!
    Marcin

  • 2. Data: 2004-12-10 18:55:18
    Temat: Re: pomocy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarcinRan" <marcinran[usunto]@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale tez zauwazylem ze druga osoba kupila ten sam filtr i wplacila jemu
    > piniadze..mi mowi ze wyslal a tej drugiej mowi ze nikomu wiecej tego

    Podejrzewasz, że padłeś ofiarą oszustwa. Jest to przestępstwo. Zgłoś na
    Policji a oni będą sprawdzać czy twoje podejrzenia sa słuszne.

    Alek

  • 3. Data: 2004-12-10 19:39:46
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > nie sprzedawal...
    > Jest tu jakis przekret z tąd jakie mam wyjscie.
    > Czy jak pojde na Policje to cos zdzialają ??? czy umorza?

    moze to wina poczty, niech Ci przedstawi kwitek ze wyslal, list polecony
    badz paczka.

  • 4. Data: 2004-12-11 09:26:46
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

> [...]
    > nie sprzedawal...
    > Jest tu jakis przekret z tąd jakie mam wyjscie.
    > Czy jak pojde na Policje to cos zdzialają ??? czy umorza?

    Ja myśle, że jak filtr dla ryb kupiłeś, to musisz sie dogadać ze
    sprzedającym, że dokładnie ten sam filtr ci wysłal. Mógł np. sprzedawać 2
    takie same filtry - jeden tobie, a drugi innemu. I wtedy nie ma
    przestępstwa. Ale jak zobaczyłes, ze ten sam filtr dla ryb sprzedał innemu,
    a miał do sprzedaży tylko jeden taki filtr dla ryb, to wtedy jest przekret i
    to wielki. I zgłos to na Policje, radzę bo Filtr dla Ryb to Filtr dla Ryb.

  • 5. Data: 2004-12-11 10:01:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > moze to wina poczty, niech Ci przedstawi kwitek ze wyslal, list polecony
    > badz paczka.

    przypomina mi sie z wiadomosci z radia jak babka mowila ze
    kupujacym telefony na allegro wysylaja mydlo :-)
    Waga, rozmiar, potwierdzenie jest :-)

    P.

  • 6. Data: 2004-12-11 15:28:05
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > przypomina mi sie z wiadomosci z radia jak babka mowila ze
    > kupujacym telefony na allegro wysylaja mydlo :-)
    > Waga, rozmiar, potwierdzenie jest :-)
    >
    > P.
    no ale kazdy allegrowicz ma swoje opinie ktore dostal, a telefony najlepiej
    odbierac osobiscie, tak to juz jest jak sie idze na latwizne i chce sie cos
    taniej kupic.