  • 1. Data: 2004-12-10 18:45:16
    Temat: Poradnik mBanku: Jak kupować w Internecie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank uruchomił Szkolenie Zakupy w sieci - internetowy serwis edukacyjny
    dla Klientów. Celem poradnika Zakupy w sieci jest przybliżenie Klientom
    możliwości, jakie daje im Internet oraz zasad, o których należy pamiętać
    kupując online.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7817

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-10 19:55:52
    Temat: Re: Poradnik mBanku: Jak kupować w Internecie
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    lekcja 3: cytat:
    "choc sam jestem mezszczyzna, bardzo lubię kobiety"

    jakie to na czasie :-)))

  • 3. Data: 2004-12-10 20:04:22
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    lekcja 3: cytat:
    "choc sam jestem mezszczyzna, bardzo lubię kobiety"

    jakie to na czasie :-))) i zastanawiam sie bardzo co za czynnosc wykonuje
    ten facet pod zegarem w lekcji nr 1, czy on tez mimo ze byc moze jest
    facetem ? lubi kobiety ?

  • 4. Data: 2004-12-10 21:16:50
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 10 Dec 2004 21:04:22 +0100, na pl.biznes.banki, Krab w wiadomości
    <news:cpcvnh$3lr$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    Co gorsza, wielkość ściągniętych plików wyrażają w kilobitach (kb),
    podając ich liczbową wielkość w kilobajtach (kB).

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2004-12-11 01:22:24
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 10 Dec 2004 22:16:50 +0100, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote:

> [...]
    >
    >Co gorsza, wielkość ściągniętych plików wyrażają w kilobitach (kb),
    >podając ich liczbową wielkość w kilobajtach (kB).

    A zrzuty ekranu (lekcja 1 cz. 4) w jpg zamiast np. gif przez co widac
    "rozmycie" kolo liter.