  • 1. Data: 2004-12-10 18:25:00
    Temat: Re: pomyłka w przelewie
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Jeżeli jest niezgodność odbiorcy i numeru r-ku to dostaniesz zwrot przelewu.

    Nie, nie dostanie.

  • 2. Data: 2004-12-10 18:26:28
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "MarcinRan" <marcinran[usunto]@o2.pl> writes:

    > Witam..
    > mialem wczesniej zdeklarowane juz konto do przelewow.. i wziąlem fnkcje
    > modyfikuj.. zmienilem temat a le zapomnialem zmienic odbiorce.. no wyslalem
    > do tej co nie trzeba osoby pieniadze.
    > czy jest mozliowsc ich odzyskania...?

    a) (pewnie już po ptokach ale...) jeśli pieniądze nie wyszły jeszcze z
    banku, możesz spróbować odwołać zlecenie

    b) skontaktuj się z tą osobą i grzecznie poproś o zwrot

    c) jeśli b) nie zadziała, można próbować prawnego straszenia
    'bezpodstawnym wzbogaceniem'

  • 3. Data: 2004-12-10 18:27:28
    Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl>

    Jeżeli jest niezgodność odbiorcy i numeru r-ku to dostaniesz zwrot przelewu.

    Pozdrawiam, Ela

  • 5. Data: 2004-12-10 18:32:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarcinRan <marcinran[usunto]@o2.pl> wrote:
> [...]
    > zemne gamon ;)/
    > policja, firma windykacyja? do kogo sie udac

    A numer jaki dales - ten co kiedys?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-10 18:42:54
    Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl>

    Zorientowałam się, że nie o to pytał. Puściłam anulowanie wiadomości.

    Przepraszam, Ela

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87k6rq57ur.fsf@cauchy.softax.local...

  • 7. Data: 2004-12-10 18:45:12
    Od: "MarcinRan" <marcinran[usunto]@o2.pl>

    przelew poszedl 30.11

  • 8. Data: 2004-12-10 18:50:54
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

> [...]
    zemne
    > gamon ;)/
    > policja, firma windykacyja? do kogo sie udac

    Jeśli nie zmieniałeś numeru rachunku, to dlaczego przelew poszedł
    nie do tego, do kogo miał pójść?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2004-12-10 18:56:28
    Temat: Re: [OT] pomyłka w przelewie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik dziewczyna_policjanta <j...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:cpcqgq$rj5$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Zorientowałam się, że nie o to pytał. Puściłam anulowanie wiadomości.

    Jakbyś się jeszcze zorientowała/ał (Elu/Jurku :P), że topposting jest nie na
    miejscu... <http://evil.pl/pip/netykieta.html>

    :)

    --
    SF98067 - PSP contains a summary of PTFs that have been identified+
    +++++++++ as high impact or pervasive problems and a summary of PTF