  • 1. Data: 2004-12-10 17:38:01
    Temat: Millennium czy BPH - zdolnosc kredytowa.
    Od: "osaczony30" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Przymierzam sie do zaciągniecia kredytu mieszkaniowego. Mam na oku dwa banki,
    Millennium i BPH. I teraz moje pytania:
    Ktory z bankow ma łagodniejsza polityke przyznawania kredyów(zdolnosc
    kredytowa)?
    Ktory z nich szybciej rozpatruje winosek?

    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2004-12-10 17:51:39
    Temat: Re: Millennium czy BPH - zdolnosc kredytowa.
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Podaj dane to ci powiem czy dostaniesz w BPH (zarobek, w jakim mieście
    mieszkasz ile osób w rodzine i obciążenia kredytowe)
    Czas na decyzję w BPH wynosi 7 dni

    Darek

  • 3. Data: 2004-12-12 10:57:23
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Przymierzam sie do zaciągniecia kredytu mieszkaniowego. Mam na oku dwa

    Ale bierzesz kredyt w PLN?

    AruBuru

  • 4. Data: 2004-12-12 12:00:31
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    chyba najlepszy bylby frank szwajcarski
    Pozdrawiam
    KK

  • 5. Data: 2004-12-12 22:02:56
    Od: "osaczony30" <o...@o...pl>

    W CHF

  • 6. Data: 2004-12-15 13:33:31
    Od: e...@v...pl

    > BPH jest sprawniejszy. W Millenium natkniesz sie na koszty tzw. ukryte.
    Millenium na tylko raty anniutetowe + niekorzstne przy wczesniejszej splacie
    kredytu. Polecam raty malejce

  • 7. Data: 2004-12-20 12:29:10
    Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czas na decyzję w BPH wynosi 7 dni

    nie wierz w to..
    to chwyt reklamowy
    Znajomy wlasnie zakonczyl batalie o kredyt, ktora trwala blisko 2 miesiace..
    :-/
    strata nerwow

  • 8. Data: 2004-12-20 13:25:40
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-12-20 13:29, Użytkownik T0SIA napisał:

> [...]
    > to chwyt reklamowy
    > Znajomy wlasnie zakonczyl batalie o kredyt, ktora trwala blisko 2 miesiace..

    To zalezy od czlowieka.. mozna dostac decyzje ponizej 7 dni.. fakt ze z
    posrednictwem expandera.. wiec nie taki bph straszny :-)

  • 9. Data: 2004-12-20 15:47:45
    Od: e...@o...pl

    ZNAJOMY MUSIAŁ MIEĆ JAKIŚ DUŻY PROBLEM, JEZELI AZ TAK DŁUGO TO TRWAŁO!

    > To zalezy od czlowieka.. mozna dostac decyzje ponizej 7 dni.. fakt ze z
    > posrednictwem expandera.. wiec nie taki bph straszny :-)

    WCALE TO, ZE KTOŚ DOSTANIE DECYZJĘ SZYBCIEJ NIŻ W 7 DNI NIE JEST UZALEZNIONE
    OD DZIAŁALNOSCI EXPANDERA TYLKO OD DOBREJ WOLI ANALITYKÓW BPH!

  • 10. Data: 2004-12-20 15:49:00
    Od: e...@o...pl