  • 1. Data: 2005-05-13 21:39:34
    Temat: przelwewy wewnetrzne mbank
    Od: "ali" <m...@w...pl>

    Czy mi sie cos pokrecialo czy tez zmienily sie zasady.
    Kiedys przelewy wewnetrzne pomiedzy wlasnymi rachunkami w mbanku byly bez
    autoryzacji, teraz wymagane ode mnie bylo podanie jednorazowego hasla.

  • 2. Data: 2005-05-13 21:41:54
    Temat: Re: przelwewy wewnetrzne mbank
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ali napisał(a):
    > Czy mi sie cos pokrecialo czy tez zmienily sie zasady.
    > Kiedys przelewy wewnetrzne pomiedzy wlasnymi rachunkami w mbanku byly bez
    > autoryzacji, teraz wymagane ode mnie bylo podanie jednorazowego hasla.

    Nie ma czegoś takiego jak "przelew wewnętrzny między własnymi rachunkami".

    Są przelewy dowolne - potwierdzane TANem, oraz przelewy zdefiniowane -
    potwierdzane TANem jedynie przy definiowaniu. Oba rodzaje mogą być
    wykonane na własny rachunek.