  • 1. Data: 2006-01-01 22:31:32
    Temat: Kredyt Cetelem
    Od: "Tomek" <h...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam zamiar wziasc kredyt ratalny
    sklep w ktorym chce kupic kilka rzeczy
    ma podpisana umowe z jakims bankiem Cetelem
    niestety ich strona jest raczej uboga.
    Czy macie jakies doswiadczenia z kredytami w tym banku??
    Sprzedawca oferuje mi jakis promocyjny kredyt
    na 10 rat rzekomo bez procentów i opłat.
    Niestety nie mialem czasu wglebiac sie w szczegoly
    moze pomożecie mi cos z tym tematem??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-02 10:12:20
    Temat: Re: Kredyt Cetelem
    Od: i...@o...pl

> [...]
    > Sprzedawca oferuje mi jakis promocyjny kredyt
    > na 10 rat rzekomo bez procentów i opłat.
    > Niestety nie  mialem czasu wglebiac sie w szczegoly

    Cetelem to firma kredytowa, ktora od ok 2 lat jest bankiem. Zajmuje sie
    glownie kredytami ratalnymi i kartami kredytowymi. Jesli oferuja 0%, to
    faktycznie jest to 0%. Kredytuja np Tesco, Leclerc, sklepy meblowe itp, itd.
    Jest ok.

  • 3. Data: 2006-01-02 20:07:36
    Od: "Tomek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > glownie kredytami ratalnymi i kartami kredytowymi. Jesli oferuja 0%, to
    > faktycznie jest to 0%. Kredytuja np Tesco, Leclerc, sklepy meblowe itp,

    ok dzieki
    wolalem spytac czy nie ma zadnych niespodzianek