  • 1. Data: 2005-12-31 12:20:08
    Temat: MBiznes max i mbinzes konto
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Przegladam roznice miedzy tymi dwoma kontami. JEst tam ich kilka (np
    oprocentowanie), ale nie widze jakies konkretnej roznicy dla zwyklego
    maluszka jak ja. Jakie sa zalty i wady obu tych kont ? Ktore jest
    'przyjazniejsze' dla ludka zarabiajacego kilka tys zl ? Czy funkcjonalanosc
    przez internet maja identyczna ?

    Fantom

  • 2. Data: 2005-12-31 12:42:20
    Temat: Re: MBiznes max i mbinzes konto
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > maluszka jak ja. Jakie sa zalty i wady obu tych kont ? Ktore jest
    > 'przyjazniejsze' dla ludka zarabiajacego kilka tys zl ? Czy

    Cześć.
    Te konta używa się na ogół jednocześnie - większe oprocentowanie na emaksie,
    większa funkcjonalność na ekoncie.
    Nie płaci się za przelewy między nimi.
    Pozdrawiam
    owp

  • 3. Data: 2005-12-31 17:53:44
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Przegladam roznice miedzy tymi dwoma kontami. JEst tam ich kilka Ktore
    jest
    > 'przyjazniejsze' dla ludka zarabiajacego kilka tys zl ? Czy
    funkcjonalanosc
    > przez internet maja identyczna ?

    To tak, jakbys zastanawial sie, co lepiej miec - rybki, czy akwarium.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-01-01 11:21:04
    Od: "dp" <b...@b...pl>

    > Cześć.
    > Te konta używa się na ogół jednocześnie - większe oprocentowanie na
    emaksie,
    > większa funkcjonalność na ekoncie.

    każde oprocentowanie będzie większe niż na biznesowym ekoncie
    bo na biznesowym ekoncie od paru mcy oprocentowanie wynosi 0% (słownie zero)

    > Nie płaci się za przelewy między nimi.

    przypominam że przedpiśca pisał o Biznesowych kontach - tam płaci się za
    wszystko
    również za przelewy między własnymi rachunkami

    dla mnie osobiście te konta są ważne, bo wielu moich klientów ma konta w
    mbanku wiec żeby szybko i sprawnie działac ja też muszę mieć

    ale czasy gdy trzymałem w mbanku pieniądze to już dawno i nieprawda ,
    aktualna oferta mbanku jest poprostu bardzo słabiutka

  • 5. Data: 2006-01-01 12:28:36
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > jest
    > funkcjonalanosc
    >
    > To tak, jakbys zastanawial sie, co lepiej miec - rybki, czy akwarium.

    No wlasnie dlatego pytam.
    Ale mam w MBanku eKonto. To mzoe po prostu doloze do tego MBiznes konto i
    tyle ? Nie bede potzrebowal mBiznes max wtedy.

    Fantom

  • 6. Data: 2006-01-01 14:18:18
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Fantom wrote:

    > No wlasnie dlatego pytam.
    > Ale mam w MBanku eKonto. To mzoe po prostu doloze do tego MBiznes
    > konto i tyle ? Nie bede potzrebowal mBiznes max wtedy.

    Jak juz ktos pisal: przelew wlasnych pieniedzy z mBiznes Konta na eKonto
    bedzie Cie kosztowal 1PLN, w druga strone nic, natomiast za przelewy miedzy
    Twoimi mBiznes Konto i mBiznes Max nic nie zaplacisz. Jak widac wygodnie
    jest pieniadze firmowe potrzebne do oplat (ZUS, PIT, VAT, zaplaty za
    otrzymane faktury z adnotacja - przelew) trzymac na mBiznes Maxie, reszte
    spuszczac jednym przelewem na osobiste eKonto i nie generowac niepotrzebnych
    kosztow (przelewy dowolne za 1PLN, oplata miesieczna za posiadanie karty).
    Mozna tez wszystko przelewac na eKonto, pieniadze trzymac eMaxie Plus i
    zasilac mBiznes Konto tylko wtedy kiedy nadchodza platnosci. Wtedy mBiznes
    Max wogole nie jest potrzebny - ja tak robie choc mBiznes Max mam, bo
    zalozylem go z rozpedu kiedy zakladalem konto firmowe do dzialalnosci
    gospodarczej.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2006-01-01 15:27:13
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "dp" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > przypominam że przedpiśca pisał o Biznesowych kontach - tam płaci się za
    > wszystko
    > również za przelewy między własnymi rachunkami

    Za przelewy mBiznes Max -> mBiznes konto

    NIE PŁACI SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2006-01-01 16:18:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > przypominam że przedpiśca pisał o Biznesowych kontach - tam płaci się za
    > wszystko również za przelewy między własnymi rachunkami

    A kto Ci płaci za pisanie bzdur? ;-P

    > ale czasy gdy trzymałem w mbanku pieniądze to już dawno i nieprawda ,
    > aktualna oferta mbanku jest poprostu bardzo słabiutka

    A może Twoja wiedza o aktualnej ofercie mbanku jest poprostu bardzo słabiutka?
    Pewnie dlatego że to co wiesz, to już dawno i nieprawda? ;-P
    "Przypominam że przedpiśca pisał o Biznesowych kontach"

  • 9. Data: 2006-01-01 16:32:42
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 1 Jan 2006 15:18:18 +0100, w <dp8ob2$73e$1@news.onet.pl>, "Lopez"
    <l...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Max wogole nie jest potrzebny - ja tak robie choc mBiznes Max mam, bo
    > zalozylem go z rozpedu kiedy zakladalem konto firmowe do dzialalnosci

    Jak już musicie tam kombinować, by zaoszczędzić 0,50gr na przelewie, to już
    lepiej założyć drugie konto w VWBanku do bezpłatnych przelewów.
    Albo w ogóle zmienić konto z mBanku na VWBank.

  • 10. Data: 2006-01-01 16:51:54
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jak już musicie tam kombinować, by zaoszczędzić 0,50gr na przelewie,
    > to już lepiej założyć drugie konto w VWBanku do bezpłatnych przelewów.
    > Albo w ogóle zmienić konto z mBanku na VWBank.

    Sila przyzwyczajenia, jak sie ma konto juz pare lat, pare uslug,
    zdefiniowych zlecen, debet oraz jeszcze dwa konta w innych bankach to
    przychodzi taki moment, ze naprawde wielka upierdliwosc moze dopiero zmusic
    czlowieka do zamian i szukania kolejnego konta :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia