  • 1. Data: 2006-01-01 18:49:40
    Temat: przelewy natychmiastowe wew. w bankach
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam grupowiczow.
    Interesuje mnie jakie banki w Polsce maja tytulowe natychmiastowe przelewy
    wewnetrzne. Wiem na pewno, ze mbank i inteligo. Czy jakis pominalem? + : czy
    jest taka opcja, ze wprowadza to banki "marmurowe"?
    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Maciek

  • 2. Data: 2006-01-01 19:09:32
    Temat: Re: przelewy natychmiastowe wew. w bankach
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Maciek <m...@o...pl> wrote:
    > Interesuje mnie jakie banki w Polsce maja tytulowe natychmiastowe
    > przelewy wewnetrzne.

    Tu jest lista banków które mają wewnętrzne przelewy natychmiastowe, i
    jest podane w jakich godzinach:
    http://www.przelewy24.pl/index.php?menu_st_id=9#p12

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2006-01-01 19:13:46
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy
    > jest taka opcja, ze wprowadza to banki "marmurowe"?
    PeKaO SA i ING - ING nie dziala przez cala dobe i chyba w weekendy tez nie?

    --
    pzdr smoq

  • 4. Data: 2006-01-01 22:59:13
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Tu jest lista banków które mają wewnętrzne przelewy natychmiastowe, i
    > jest podane w jakich godzinach:
    > http://www.przelewy24.pl/index.php?menu_st_id=9#p12

    W VW Banku mi działa, a na tej liście niema

  • 5. Data: 2006-01-02 17:09:12
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki"

    > W VW Banku mi działa, a na tej liście niema

    brak rowniez planet Fortisa i solo Nordea Banku

    Szczególnie w Fortisie to sie przydaje - jak mam za malo na r-ku
    zwiazaym z VE, a zona potrzebuje wiecej to po telefonie robie przelew
    wewnetrzny i natychmiast w bankomacie mozna wyplacac

    Fortis ma fajnie np z lokatami zapadajacymi w poniedzialek - mozna ja
    bezkarnie zerwac w sobote lub niedziele i zrobic z inna kwotą -
    wykonają w poniedzialek rano.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2006-01-02 18:03:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Maciek <m...@o...pl> wrote:
    > Witam grupowiczow.
    > Interesuje mnie jakie banki w Polsce maja tytulowe natychmiastowe przelewy
    > wewnetrzne. Wiem na pewno, ze mbank i inteligo. Czy jakis pominalem? + :

    Inteligo nie cala dobe. Po polnocy przez pare godzin sie nie da przynajmniej
    przez Internet.

    a.

  • 7. Data: 2006-01-02 19:41:24
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:
    > Inteligo nie cala dobe. Po polnocy przez pare godzin sie nie da przynajmniej
    > przez Internet.

    Przez jakieś pół godziny po północy.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 8. Data: 2006-01-06 18:36:08
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    > Szczególnie w Fortisie to sie przydaje - jak mam za malo na r-ku
    > zwiazaym z VE, a zona potrzebuje wiecej to po telefonie robie przelew
    > wewnetrzny i natychmiast w bankomacie mozna wyplacac

    To sie wlasnie szczegolnie do tego przydaje. Mi pare razy "uratowal zycie"
    przelew natychmiastowy w mbanku gdy stalem pod bankomatem i
    dostalem "awaryjna" pozyczke po telefonie z komorki! ;-)
    Maciek

  • 9. Data: 2006-01-06 18:37:36
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    > PeKaO SA i ING - ING nie dziala przez cala dobe i chyba w weekendy tez nie?
    >
    > --
    > pzdr smoq

    "ING nie dziala przez cala dobe"??? To straszne!! To znaczy, ze w ogole nie
    dziala?????
    ROTFL!!!

  • 10. Data: 2006-01-06 18:41:15
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    > Przez jakieś pół godziny po północy.

    Z tabelki wynika, ze wszystkie banki maja wewnetrzne przelewy natychmiastowe,
    ale internetowe non stop a "marmurowe" generalnie w godzinach pracy.
    "Tak, to formalnie bardzo interesujace".
    Szkoda, ze tabelka jest tak niekompletna - nie ma np. VW, Nordea i Fortisa!

    dzieki za pomoc,
    Maciek