  • 11. Data: 2003-04-28 16:37:36
    Temat: Re: Kredyt Bank stracil 415 mlz zl!!!
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b8j2g2$7s1$1@news.telbank.pl...
    > Pani Jaworowicz, ktora myli przychod z dochodem, jest dla ciebie ekspertem
    > gospodarczym ? :-)

    Tez ogladalem ten program.
    Chodzi o postawe Kredyt Banku, ktory nie odpowiedzial na zadne zarzuty.
    Przeciez dostali zaproszenie i mogli przyjsc (czy chociaz wyslac fax czy
    maila czy cokolwiek) i powiedziec, ze jest inaczej, ze to nie ich wina, itp,
    podac
    jakies powody takiego dzialania, przedstawic swoje racje.
    Gdyby sie udalo im wybronic od zarzutow przedstawionych w programie
    to by mieli darmowa reklame...
    Ale nic z tego.

    A program troche widowni ma (ktora niekoniecznie sie zna na bankowosci),
    wiec opinie takie beda sie pojawiac.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 12. Data: 2003-04-29 19:31:08
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > Przyznam się, że nie wiem jaka jest róznica pomiędzy wynikami
    skonsolidowanymi
    > a nie skonsolidowanymi. Mógłbyś wyjasnic.

    W uproszczeniu: skonsolidowany to suma bilansow, RZiS wszystkich spolek z
    grupy. Wylacza sie transakcje wzajemne.
    Tak wiec sam bank byc moze ma zysk, ale

    straty moga miec spolki zalezne.

    Pozdrawiam,