  • 1. Data: 2003-04-26 17:35:51
    Temat: citifon
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Dzwoni mila Pani, och ach i dziendobry, czy chcialbym boskie NW w cenie
    tylko 36PLN. Ja milo pytam czy rocznie, hehe. Pani: nie, miesiecznie. A ja,
    ze dziekuje bardzo. Pani byla mocno uparta: to moze wezmie Pan dla siebie i
    zony na miesiac, pierwszy jest za darmo. a potem najwyzej pan rozwiaze
    umowe. Ja na to: po co mam dodawac sobie zachodu i rozwiazywac za miesiac,
    skoro juz teraz uprzejmie dziekuje za oferte.

    I tutaj Pani sie po prostu rozlaczyla. Wiem, ze maja duzo numerow do
    obdzwonienia, ale pietno za chamstwo i nachalnosc. Jedno nie powinno
    wystarczyc.

  • 2. Data: 2003-04-26 17:40:34
    Temat: Re: citifon
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 26 Apr 2003 19:35:51 +0200, WaSyL <w...@r...clubbing.pl>
    napisał:

    > I tutaj Pani sie po prostu rozlaczyla. Wiem, ze maja duzo numerow do
    > obdzwonienia, ale pietno za chamstwo i nachalnosc. Jedno nie powinno
    > wystarczyc.

    Ja w kwestii formalnej. To nie jest zwykly citisłoń. To wynajety CeCePe-
    słoń...

    M.