  • 21. Data: 2002-04-10 13:02:49
    Temat: Re: Dalej nic nie wiadomo... :((
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    9 Apr 2002 15:00:30 +0200, w
    <1...@n...onet.pl>, <k...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Ja odpowiadam na tytul ktory scisle nawiazuje zarowno do tematu jaki i
    > dyskusji. Jesli sie pogubiles to przeczytaj wczesniejsze wpisy. W kazdym razie
    > zaczynajacy watek otrzymal wyczerpujaca odpowiedz na priva tydzien temu. Chyba
    > ze na niusach nie chodzi o pomoc. Jesli tak to przepraszam

    1. Nauczcie się korzystać z Usenetu.
    2. Wątki się kontynuuje z zachowaniem References, a nie z odyłaniem do
    listów z przed tygodnia.
    3. Na newsach faktycznie chodzi o pomoc.

  • 22. Data: 2002-04-10 13:11:33
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > listów z przed tygodnia.
    > 3. Na newsach faktycznie chodzi o pomoc.

    A jednak są osoby które wiedzą o co chodzi i nie pouczają. A może tak nowy
    wątek "Jak korzystać z Usenetu ?" )))
    A na marginesie to ja kontyuje z zachowaniem RE