  • 11. Data: 2002-04-09 10:45:08
    Temat: Re: Dalej nic nie wiadomo... :((
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Hm....

    Taaak. naglowek postu doskonale oddaje tresc.
    :-\

    Pozderawiam.
    Michal

  • 12. Data: 2002-04-09 11:39:18
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Hm....
    >
    > --
    Zadziwjające jest to co piszesz. Ponad tydzień temu dostałeś email z
    odpowiedzią, była rozmowa telefoniczna. Trudno stwierdzić o co Ci chodzi,
    ponieważ wszystko zostało wytłumaczone. A juz na pewno nikt nie olewa.

  • 13. Data: 2002-04-09 12:48:14
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Zadziwjające jest to co piszesz. Ponad tydzień temu dostałeś email z
    > odpowiedzią, była rozmowa telefoniczna. Trudno stwierdzić o co Ci chodzi,
    > ponieważ wszystko zostało wytłumaczone. A juz na pewno nikt nie olewa.

    Panowie, na priv!
    Jesli ktos zaczyna watek, to powinien napisac pare slow, ktore wyjasniaja o
    czym jest/bedzie.
    Albo ja sie nie znam na netykiecie.

    Pozderawiam.
    Michal

  • 14. Data: 2002-04-09 13:00:30
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Panowie, na priv!
    > Jesli ktos zaczyna watek, to powinien napisac pare slow, ktore wyjasniaja o
> [...]
    Ja odpowiadam na tytul ktory scisle nawiazuje zarowno do tematu jaki i
    dyskusji. Jesli sie pogubiles to przeczytaj wczesniejsze wpisy. W kazdym razie
    zaczynajacy watek otrzymal wyczerpujaca odpowiedz na priva tydzien temu. Chyba
    ze na niusach nie chodzi o pomoc. Jesli tak to przepraszam

  • 15. Data: 2002-04-09 13:39:29
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Ja odpowiadam na tytul ktory scisle nawiazuje zarowno do tematu jaki i
    > dyskusji. Jesli sie pogubiles to przeczytaj wczesniejsze wpisy

    Kurcze, wypada mi tylko rozpoczac watek pod tytulem:
    "A nie mowilem!"
    i w tresci wpisac:
    "Prawda?"

    A jesli sie ktos pogubi, nie rozumie czy cos, to powinien przeczytac
    wczesniejsze watki, z przed tygodnia.
    :-|

    Michal.

  • 16. Data: 2002-04-09 14:15:33
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > i w tresci wpisac:
    > "Prawda?"
    >
    > A jesli sie ktos pogubi, nie rozumie czy cos, to powinien przeczytac

    No to jesli nie chcesz zapoznać się z głównwym tematem to po co odpowiadasz na
    poboczny wątek ? Tego nie rozumiem. Wystarczy wejść w pierwszy wpis
    rozpoczynajacy temat żeby zrozumieć. Ja odpiosałem pierwszy raz i nie miałem
    problemu ze zorientowaniem się o co chodzi w dyskusji.

  • 17. Data: 2002-04-09 14:47:51
    Temat: Ja wiem o co chodzi...
    Od: <k...@g...pl>

    Poprzednio był kiedyś niedawno wątek w podobnym temacie. Ale na tym forum i tak
    wiele razy przewija się ten sam temat, więc czemu by nie powtórzyć???
    Ja sam pytałem wiele razy o tę samą sprawę, bo często zdarzały się różne
    odpowiedzi: NAWET w Banku czasem, w tym samym oddziale każdy ma swoją podobną,
    aczkolwiek INNĄ wersję.

  • 18. Data: 2002-04-09 22:16:38
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@o...pl wrote in <1...@n...onet.pl>:

    >Hm....

    Prosze naucz sie kultury pisania na grupy. Wymaga ona od Ciebie, aby post mial rece i

    nogi i nikt nie musial sie domyslac o co chodzi albo grzebac w historii... To nie
    jest
    prywatne forum.

    Wojtek

  • 19. Data: 2002-04-10 11:45:53
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    miałem
    > problemu ze zorientowaniem się o co chodzi w dyskusji.

    U mnie, to pierwszy wpis rozpoczynajacy temat sklada sie ze slowa "Hm..."
    Jak rozumiem, jest to jakis watek poboczny glownego tematu.
    Ciekawe, po czym to mozna poznac?
    Jesli glowny watek jest bardzo stary - a musi byc - to nic dziwnego ze ktos
    go nie ma i sie denerwuje. Gdyby tak post zaczynal sie od "Re:" to bym sie
    nie dziwil i nie denerwowal.
    Ale jesli ktos zaczal nowy watek, myslac ze temat mowi za siebie, a tresc
    "Hm" wszystko tlumaczy, to sorry. Tak jakbym zaczal temat "A nie mowilem"

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 20. Data: 2002-04-10 11:56:52
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Hm" wszystko tlumaczy, to sorry. Tak jakbym zaczal temat "A nie mowilem"

    Ja odpowiadałem na Twoje
[...]

    I stąd moja odpowiedź