  • 1. Data: 2005-12-05 13:14:48
    Temat: Krajowy Resjestr Dluznikow
    Od: "miron" <m...@w...pl>

    witam
    mam pewien problem otoz niedawno wrocilem z zagranicy bylem tam ponad pol
    roku wrocilem do domu i ukazala mi sie kupka korespondencji do mnie (rodzina
    jej nie otwierala) i co czytam ze bank PKO umiescil mnie w KRD, fakt ze
    slusznie bo mialem zlecenia stale 80 zl miesiecznie zrobione i wszedlem na
    debet moje pytanie co mam zrobic oprocz zaplacenia aby byc usunietym z KRD
    czy jest taka mozliwosc??

    pozdrawiam
    miron

  • 2. Data: 2005-12-05 14:17:10
    Temat: Re: Krajowy Resjestr Dluznikow
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > wszedlem na debet moje pytanie co mam zrobic oprocz zaplacenia aby byc
    > usunietym z KRD czy jest taka mozliwosc??
    po splacie wszystkich naleznosci PKO ma obowiazek skreslenia z KRD

  • 3. Data: 2005-12-05 18:14:55
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > po splacie wszystkich naleznosci PKO ma obowiazek skreslenia z KRD

    Po 3 latach

    jk

  • 4. Data: 2005-12-05 20:03:31
    Od: "bulba" <s...@m...com>

    Użytkownik "miron" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszedlem na debet moje pytanie co mam zrobic oprocz zaplacenia aby byc
    > usunietym z KRD czy jest taka mozliwosc??

    cos tu nie gra; zdaje sie ze os. fiz. sa umeszczane w rejestrze za kwoty
    ponad 200zl. poza tym to chyba tylko pkobp moze wykonac zlecenie, jak nie ma
    srodkow na koncie....

    pzdr

    pb

  • 5. Data: 2005-12-06 17:31:37
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik miron napisal dnia 2005-12-05 14:14:
> [...]
    > debet moje pytanie co mam zrobic oprocz zaplacenia aby byc usunietym z KRD

    Cytat ze stron MIG SA http://www.krd.pl:

    " Przedsiębiorca jest obowiązany niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie
    14 dni usunąć, bądź zaktualizować dopisane informacje w przypadku gdy:

    * nastąpi całkowite, bądź częściowe zaspokojenie zobowiązania,
    * stwierdzony zostanie fakt nieistnienia zobowiązania,
    * wierzytelność zostanie przeniesiona na osobę trzecią,
    * przedsiębiorca dowie się o odzyskaniu przez osobę utraconego dokumentu."

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm