  • 1. Data: 2005-12-05 13:36:08
    Temat: Spłata KK , KK z innego banku
    Od: "Mracin_P" <p...@w...pl>

    Witam,

    Posiadam 2 KK mBank i Millenium. Zadłużenie z KK mBanku spłacam w ciężar
    karty KK Millenium. Aby tego dokonać muszę przynieść i pokazać wyciąg z KK
    mBanku.

    I tu mam do was małe pytanko. Czy bank powinien sobie zrobić xero i odąć mi
    oryginał, czy bank zatrzymuje oryginał a mi daje kopię.

    Pytam się bo spłacałem 2 razy w 2 różnych oddziałach i raz zostawili mi
    oryginał a raz dostałem kopie. Wydaje mi się że oryginał jest moim
    dokumentem i bank nie powinien mi go zabierać.

    Pozdrawiam

    Marcin_P.