  • 11. Data: 2003-05-18 11:56:28
    Temat: Re: KosztyUtrzymanie Ekonta ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seb wrote:
    > A po te produkty tzreba pojsc do sklepu, co dramatycznie zwieksza
    > koszty - kolejne kilokalorie!

    hmm - to trzeba teraz dla rownowagi obliczyc zalety takiego konta :)

  • 12. Data: 2003-05-18 14:14:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krab wrote:
    > mbanku dzwonilem w ciagu ostatniego okresu :-) 2 krotnie i suma tych
    > rozmow wynosi ok 11 zl ! wydaje sie, ze niby nic ? ale to jest koszt
    > dosc spory - przynajmniej wg mnie

    Stary - nie wierze. Dwie godziny na sluchace? Czyli po godzinie??? :)
    To co ty zalatwiales, jesli mozna spytac? :)

  • 13. Data: 2003-05-18 19:06:50
    Od: "Marzyciel" <mlody[wytnij ten kawalek]@marzyciel.pl>

    > A po te produkty tzreba pojsc do sklepu, co dramatycznie zwieksza koszty -
    > kolejne kilokalorie!
    Nie zapominaj, że czas spędzony na jedzenie to też koszty (czas to
    pieniądx), ja chyba zrezygnuję z eKonta :)
    wiem przeniose sie do peo, bo tam nie ma co sprawdzac i chodzic - z takim
    oprocentowaniem to rok poczekam na grosika :)

  • 14. Data: 2003-05-18 22:28:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Quazi Fazi wrote:
> [...]

    Ściśle rzecz ujmując, to produkt o nazwie E-konto jest w ofercie
    przynajmniej trzech banków w Polsce.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 15. Data: 2003-05-19 05:59:21
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Saturday, May 17, 2003 5:07 PM,
    osobnik >> Quazi Fazi <<, napisał:

    > HI
    > Jakie sa minimalne koszty utrzymania Ekonta? na rok?

    7zł/m-c (prowadzenie rachunku) + 2zł/m-c (opłata za karty).

    tymczasem,
    * * * * *
    A.

  • 16. Data: 2003-05-19 06:49:04
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Glenn wrote:

    > 0 PLN

    +12zl na rok za PZ. Chyba ze jestes z tych co to nie uznaja nowoczesnych
    uslug w stylu Polecenie Zaplaty.

    D.

  • 17. Data: 2003-05-19 07:35:03
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dave wrote:

    > +12zl na rok za PZ. Chyba ze jestes z tych co to nie uznaja
    > nowoczesnych uslug w stylu Polecenie Zaplaty.

    A skąd wiesz, że pisałam o mbanku ;-) ? Lukas też ma ekonto, z którego
    korzystam (m in. z PZ)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-05-19 07:48:22
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pozwolę sobie zauważyć, że siedząc przed kompem lub rozmawiając przez
    > telefon zużywamy pewną ilość energii (kilokalorii). Tak więc do kosztów
    > obsługi ekonta doliczyłbym zestaw bułka z bananem (albo słoik dżemu
    > zależnie od ilości przeprowadzonych operacji) aby uzupełnić te
    kilokalorie.

    Ale dzieki temu mozna oszczedzic na wizycie w silowni, gdzie spala
    sie nadmiar kalorii, albo i na diecie cud. Mysle, ze przez pare lat
    korzystania oszczedzi
    sie na jednej wizycie:)

    Pozdrawiam

    Marcin