  • 11. Data: 2002-04-24 14:43:23
    Temat: Re: Konto w mBanku z wkładem 25 zł.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Wróbel" <r...@N...poczta.gazeta.pl> writes:

    > Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł
    > na dzień
    > dobry?

    Nie, poniewaz oznaczaloby to, ze te oraz inne 25 zł zostana pokryte
    z przyszlych wplywow.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2002-04-25 18:17:34
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Wróbel" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł na
    dzień
    > dobry?

    To już lepiej chyba by zrobili dając wirtualną kartę za darmo?
    Jeśli nie nowemu klientowi (on by może nie docenił), to może osobie
    polecającej?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 13. Data: 2002-05-09 16:21:36
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "pablos" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szczerze mówiąc jak już to wolałbym jakiś miły upominek - prenumerata
    > Playboy itp ... :-)

    Akurat w przypadku mBanku też wolałbym _kilka_ ich podkładek pod
    myszy (są świetne!) i jeszcze jeden kubek (jest atrakcyjny). A byle 50
    zł, nawet w gotówce, nie jest dla mnie żadną atrakcją :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2002-05-12 14:16:34
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> skribis:

    >Nie, poniewaz oznaczaloby to, ze te oraz inne 25 zł zostana pokryte
    >z przyszlych wplywow.

    So what ? Nie musza to byc wplywy od Ciebie...

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 15. Data: 2002-05-18 01:13:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    l/e/h <l...@...pl.invalid> writes:

    > So what ? Nie musza to byc wplywy od Ciebie...

    A od kogo? Od sw. Mikolaja moze?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-05-18 07:48:41
    Temat: Re: Konto w mBanku z wkładem 25 zB.
    Od: "M. R" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> napisał(a):

    > A od kogo? Od sw. Mikolaja moze?

    nie od sw. Mikolaja, tylko od innych klientow; porownaj sobie zarobek mbanku
    na kliencie, ktory ma srednie saldo 10.000 i osobie ktora ma 100 zl, albo
    zalozyla konto tylko dla promocji.

  • 17. Data: 2002-05-18 09:23:05
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> skribis:

    >A od kogo? Od sw. Mikolaja moze?

    np. od innych uzytkownikow, albo to co tvp nie dostanie na reklame (bo jak
    mBank pozyska nowych uzytkownikow, to moze wykupic np. jedna reklame w TV
    mniej - wiesz ile kosztuje taka reklama ?)

    Pozdrawiam, Leh

  • 18. Data: 2002-05-21 18:53:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "M. R" <m...@N...poczta.gazeta.pl> writes:

    > nie od sw. Mikolaja, tylko od innych klientow; porownaj sobie zarobek mbanku
    > na kliencie, ktory ma srednie saldo 10.000 i osobie ktora ma 100 zl, albo
    > zalozyla konto tylko dla promocji.

    Uwazasz ze ktora z tych osob bedzie glownie finansowac takie akcje (przez
    np. mniejsze oprocentowanie)?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 19. Data: 2002-05-21 18:54:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    l/e/h <l...@...pl.invalid> writes:

    > np. od innych uzytkownikow,

    To wlasnie napisalem.

    > albo to co tvp nie dostanie na reklame (bo jak
    > mBank pozyska nowych uzytkownikow, to moze wykupic np. jedna reklame w TV
    > mniej - wiesz ile kosztuje taka reklama ?)

    Tak, ale Ty nie wiesz, ze jesli mBank (czy jakakolwiek firma) pozyska
    wiecej klientow (najlepiej dobrych), to reklam bedzie wiecej, nie mniej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator