  • 1. Data: 2011-01-29 07:22:22
    Temat: Konto swobodne w getinie
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, na stronie podają - http://getinonline.pl/Konto_swobodne - że po
    okresie promocji, oprocentowanie wynosi 2%, a czytając tabele
    oprocentowania kont widnieje jak byk 0%. Ma ktoś to konto i jest w
    stanie powiedzieć jak w końcu jest?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2011-01-29 08:34:00
    Temat: Re: Konto swobodne w getinie
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <ii0f7h$se8$1@node1.news.atman.pl>
    Karol Y <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > okresie promocji, oprocentowanie wynosi 2%, a czytając tabele
    > oprocentowania kont widnieje jak byk 0%. Ma ktoś to konto i jest w

    W dodatkowych korzyściach jest mowa o
    http://getinonline.pl/Konto_oszczednosciowe

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2011-01-29 10:28:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Karol Y" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > okresie promocji, oprocentowanie wynosi 2%, a czytając tabele
    > oprocentowania kont widnieje jak byk 0%. Ma ktoś to konto i jest w stanie

    cos nie tak przeczytales, konto ma oprocentowanie 0%. te 2% odnosi sie do
    konta oszczedn. poza okresem promocji. Proponuje zalozenie skarbonkowego,
    bedziesz mial, np bonusy z zalozonych lokat.

  • 4. Data: 2011-01-29 11:59:02
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > cos nie tak przeczytales, konto ma oprocentowanie 0%. te 2% odnosi sie
    > do konta oszczedn. poza okresem promocji. Proponuje zalozenie
    > skarbonkowego, bedziesz mial, np bonusy z zalozonych lokat.

    Proponujesz zakładać lokaty z minimalną kwotą? Przejdzie to? ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2011-01-29 13:15:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Proponujesz zakładać lokaty z minimalną kwotą? Przejdzie to? ;-)

    lokaty sa od tysiaca, wiec w czym problem, dla odpowiedniego terminu
    ustalasz kwote optymalna, np. dla 3-m przy 4.85% jest to 1015.98zl, co daje
    z 1zl platna co kwartal oprocentowanie na poziomie 5.42%netto
    rocznie-calkiem niezle :)

  • 6. Data: 2011-01-29 13:21:37
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-29 12:59, Karol Y pisze:

    > Proponujesz zakładać lokaty z minimalną kwotą? Przejdzie to? ;-)

    Z minimalną sie nie opłaca. Użyj minimalnej optymalnej :) I tak, przejdzie.

  • 7. Data: 2011-01-29 17:35:17
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > ustalasz kwote optymalna, np. dla 3-m przy 4.85% jest to 1015.98zl, co
    > daje z 1zl platna co kwartal oprocentowanie na poziomie 5.42%netto

    efekt uboczny - stos makulatury po ok. 2 miesiacach :D

  • 8. Data: 2011-01-29 17:45:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > efekt uboczny - stos makulatury po ok. 2 miesiacach :D
    Generalnie GO nie wysyla potwierdzenia lokat, chyba, ze czasami system sie
    zatnie i troche powysyla, ale to na rozpalke sie przydaje :)

  • 9. Data: 2011-01-29 17:53:56
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Generalnie GO nie wysyla potwierdzenia lokat, chyba, ze czasami system
    > sie zatnie i troche powysyla, ale to na rozpalke sie przydaje :)

    aha, no wlasnie sie zastanawialem, czemu tylko do niektorych dostalem.
    widac sie zacial :)
    ale zeby po 2 miesiacach priorytetem wysylac? :D

  • 10. Data: 2011-01-29 18:12:53
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Wysyłają nawet potwierdzenia lokat które zaraz zerwałem, bo się
    pomyliłem przy zakładaniu i to prawie 2 miesiące od
    założenia/zerwania.