  • 1. Data: 2011-01-28 09:45:46
    Temat: co robić
    Od: "kombek" <k...@o...eu>

    Koncza mi sie w ofie lokaty 2-4lutego i jedna 6 lutego cholerka wstrzymac sie z
    przedluzeniem lokat bo jakos OF ten 6 luty pogania wiec jest mozliwe
    podniesienie % moze poczekac ppare dni a kaska na koncie oszczednosciowu w
    eurobanku poczeka tylko potem trzeba znowu malowac wnioski na nowe lokaty.

  • 2. Data: 2011-01-28 10:19:55
    Temat: Re: co robić
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-01-28 10:45, kombek pisze:
> [...]
    > eurobanku poczeka tylko potem trzeba znowu malowac wnioski na nowe lokaty.

    mnie się skonczyly dzisiaj, nie chce przedłużać i zastanawiam się kiedy
    kasa z nich będzie dostępna, bo poki co nie ma ani lokat ani kasy na ror

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-01-28 10:38:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    RobertS wrote:
    > mnie się skonczyly dzisiaj, nie chce przedłużać i zastanawiam się
    > kiedy kasa z nich będzie dostępna, bo poki co nie ma ani lokat ani
    > kasy na ror

    Piszesz o 11:19 i chcesz już mieć kasę na koncie ?!?
    No, chyba, że masz konto w OF.

    Ale wtedy sam sobie jesteś winien - wyraźnie OF przelewa kwoty na
    konta "u siebie" w ostatniej kolejności: mnie jeszcze ani raz nie
    zdarzyło się opóźnienie z winy OF, ale ja tam nie mam konta... :-)

    witrak()

  • 4. Data: 2011-01-28 10:44:19
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 28.01.2011 11:38, witrak() wrote:

> [...]
    > konta "u siebie" w ostatniej kolejności: mnie jeszcze ani raz nie
    > zdarzyło się opóźnienie z winy OF, ale ja tam nie mam konta... :-)

    Hmm. Mnie się kończyło trochę lokat, nawet dzisiaj i kasa jest, ale
    poprosiłem o akutalizację salda. Może w tym leży problem?

  • 5. Data: 2011-01-28 10:59:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > konta "u siebie" w ostatniej kolejności: mnie jeszcze ani raz nie
    > zdarzyło się opóźnienie z winy OF, ale ja tam nie mam konta... :-)

    skoro mam lokaty to mam też darmowy ror i KO, czasem się przydają (tam
    mi wygodniej, nie spodziewałem się, że z OF kasa przed 12 trafi do
    innego banku), na kasę czekałem ok. 45 min. (aż pojawiły się na ror),
    lokaty sam likwidowałem, o 11.55 wykonałem przelew do mBanku i teraz
    ciekawe:
    1. czy będą dzwonić i potwierdzać,
    2. czy kasa znajdzie się na koncie w mBanku jeszcze dzisiaj

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-01-28 13:21:54
    Od: " " <a...@g...pl>

    kombek <k...@o...eu> napisał(a):
    > Koncza mi sie w ofie lokaty 2-4lutego i jedna 6 lutego cholerka wstrzymac
    sie z przedluzeniem lokat

    Teraz na 3 miesiące Idea (też Czarneckiego) daje trochę więcej, bo 5,05%
    http://www.ideabank.pl/indywidualni_idealna

  • 7. Data: 2011-01-28 21:25:57
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kombek" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > eurobanku poczeka tylko potem trzeba znowu malowac wnioski na nowe lokaty.

    A jaki problem?
    Jak ma leżeć i nie procentować a nie wiadomo co po tym 6-stym, to lepiej
    załozyć nową lokatę od razu.
    Jak się okaże że warunki od 6-stego lepsze niż zerwanie aktualnej to zrywasz
    i zakładasz nowe - zupełnie jakbyś trzymał nieoprocentowane i czekał

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-01-31 21:06:20
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > mozliwe
    > podniesienie % moze poczekac ppare dni a kaska na koncie

    Straszą że % ma spaść (dzisiaj tak mi powiedzili) ale jak znam
    życie to zostawia tak jak jest 4,85% na 3 miesiące