  • 1. Data: 2011-01-29 07:59:55
    Temat: Bank PKO / ING BANK SLĄSKI ?
    Od: "Paula" <p...@o...pl>

    proszę o doradzenie mi, jaki bank wybrać ?

  • 2. Data: 2011-01-29 08:14:51
    Temat: Re: Bank PKO / ING BANK SLĄSKI ?
    Od: k...@o...pl

    Wiem z doświadczenia, ze ING BANK SLĄSKI to dobry wybór. Polecam załatwianie w
    nim różnych spraw, miła i zaufana obsługa:)

  • 3. Data: 2011-01-29 08:16:59
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-29 08:59, Paula pisze:
    > proszę o doradzenie mi, jaki bank wybrać ?

    A z jakich konkretnie usług banku zamierzasz korzystać? Konto osobiste,
    firmowe, lokaty itd? I czemu akurat wybór z tych dwóch?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-29 08:24:44
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Piotr nadaje:
    > A z jakich konkretnie usług banku zamierzasz korzystać? Konto
    > osobiste, firmowe, lokaty itd? I czemu akurat wybór z tych dwóch?

    Daj spokój, to gimnazjum ćwiczy obsługę newsów.
    Paula i Kaśka nadają z tego samego IP.

  • 5. Data: 2011-01-29 08:25:47
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-29 09:14, k...@o...pl pisze:
    > Wiem z doświadczenia, ze ING BANK SLĄSKI to dobry wybór. Polecam załatwianie w
    > nim różnych spraw, miła i zaufana obsługa:)

    ING to dno i wodorosty. A do zabaw na ćwiczeniach z informatyki bardziej
    właściwa jest grupa pl.test ;)