  • 1. Data: 2011-01-26 09:51:16
    Temat: Sygma - karta kredytowa (taka wciśniętaw ramach rat)
    Od: "kiepski" <k...@a...pl>

    Czy mogę mieć problem z rezygnacją z karty kredytwej w Sygma? (to taki bank,
    co wciska kartę jak bierzesz kredyt na AGD). Wiem z netu, że różne hocki z
    Sygmą ludzie miewali (z kartami kredytowymi głównie - jakieś dziwne opłaty
    etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę - czy są jacyś doświadczeni z
    Sygmą i się podzielą doświadczeniem?

  • 2. Data: 2011-01-26 10:01:14
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę - czy są jacyś
    > doświadczeni z Sygmą i się podzielą doświadczeniem?

    ktos pisal, ze w realu przy kredycie 1000 wpisywali do umowy windykacje
    120000
    ja bym omijal instytucje, ktora ma takie zwyczaje

  • 3. Data: 2011-01-26 10:01:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "kiepski" <k...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę - czy są jacyś
    > doświadczeni z Sygmą i się podzielą doświadczeniem?

    Moja współpraca z Sygmą przebiegała akurat bezproblemowo. Koniec współpracy
    też był bezproblemowy - sprowadził się do zastrzeżenia karty i nie
    zamówienia nowej. Nawet nie rozwiązałem umowy o limit kredytowy. Jak do tej
    pory żadnych niespodzianek.

    Niemniej jednak z bankami typu Sygma/BPH/GE/Cetelem trzeba być ostrożnym.
    Myślę, że to jest tak, że dopóki karta jest obsługiwana bez opóźnień
    wszystko gra. Jak tylko pojawi się jakiekolwiek opóźnienie spłaty,
    niedopłata choćby 1 grosza, naliczenie odsetek albo nieoczekiwanej prowizji
    (uzasadnione lub nie) czasami może następować eskalacja problemów. Problem z
    bankami wymienionymi wyżej bierze się zapewne z ich charakteru (masowe
    kredyty na drobne kwoty), nie ma tu miejsca na indywidualne podejście do
    klienta, nieautomatyczny kontakt ze strony takich banków z klientem jest w
    zasadzie zerowy, chęci do rozwiązania ewentualnych konfliktów i
    nieporozumień w zasadzie brak.

  • 4. Data: 2011-01-26 12:29:19
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę - czy są jacyś
    > doświadczeni z Sygmą i się podzielą doświadczeniem?

    Jeżeli nie jest zaznaczone, że karta jest wymagana do splaty kredytu to w
    ciagu (chyba) dwoch tygodni
    odnosisz im (za potwierdzeniem) ze rezygnujesz i tyle. W umowie kredytowej
    jest wpis, że zaznacz jesli nie chcesz karty.

  • 5. Data: 2011-01-26 15:47:39
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent kiepski nadaje:
    > - jakieś dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę -

    Brak aktywacji nie zwalnia od opłat

  • 6. Data: 2011-01-27 08:16:08
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę - czy są jacyś
    > doświadczeni z Sygmą i się podzielą doświadczeniem?

    mam używam już 3 rok chyba i do tej pory nie miałem problemów, raz nie
    spłaciłem w terminie (3 dni) i miła pani zadzwoniła z pytaniem o wpłatę i
    tyle, odsetki zapłaciłem w wysokości 5 gr:-) karta ma PAYBACK więc odbieram
    kupony i duże robię zakupy za darmo

    --=olo=--

  • 7. Data: 2011-01-27 08:35:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > karta ma PAYBACK więc
    > odbieram kupony i duże robię zakupy za darmo
    >
    > --=olo=--

    duże zakupy za darmo? możesz rozwinąć tę myśl?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-01-27 11:15:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > duże zakupy za darmo? możesz rozwinąć tę myśl?

    Przesadził z reklamą :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2011-01-28 08:02:15
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Przesadził z reklamą :)
    >
    > --
    > marfi
    zbiera mi się 200 zł z punktów

    --=olo=--

  • 10. Data: 2011-01-28 08:04:36
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > duże zakupy za darmo? możesz rozwinąć tę myśl?

    no nie za darmo - za kupony:-)

    --=olo=--